محمدرضا جمشیدی تکواندوکار نوجوان کشورمان در نخستین مبارزه قهرمانی جهان موفق به کسب پیروزی شد.

جمشیدی با پیروزی آغاز کرد / استراحت 3 هوگوپوش در دور نخستبه گزارش خبرنگار رزمی و کشتی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ در ادامه رقابت های تکواندو قهرمانی جهان در رده نوجوانان که از چهارشنبه شب با شرکت 800 تکواندوکار از 110 کشور جهان به میزبانی کانادا ، آغاز شده است امشب جمعه 28 آبان ماه، چهار نماینده کشورمان در هر دو بخش دختران و پسران به روی شیاپ چانگ جهانی می روند.

در بخش پسران محمدرضا جمشیدی تکواندوکار وزن 59 - کیلوگرم در مبارزه نخست به مصاف حریفی از لتوونی رفت و با نتیجه 15 بر 3 مارکوس واسیلوس از لیتوانی را شکست داد.

 جمشیدی در دور بعدی به رویارویی با برنده دیدار هنک کنگ و اسلوونی می رود.

طبق برنامه در سومین روز این رقابت ها تکواندوکاران اوزان 52 - کیلوگرم و 55 - کیلوگرم دختر و هوگوپوشان 59 - کیلوگرم و 63 - کیلوگرم پسر به مصاف حریفان می روند.

در بخش دختران مبینا شاکری نماینده وزن 52 - کیلوگرم کشور که در دور اول با قرعه استراحت روبرو شده است ، در دور دوم و نخستین مبارزه به رویارویی با برنده دیدار نمایندگان کرواسی و استرالیا می رود.

مبینا بابالو دیگر نماینده ایران در وزن 55 - کیلوگرم است که وی نیز دور اول استراحت دارد و در گام نخست باید به مبارزه برنده دیدار فرانسه و لتوونی رود.

در وزن 63 - کیلوگرم امیرمحمد بخشی در دور اول قرعه استراحت دارد و دور بعد در مبارزه نخست به مبارزه برنده دیدار لیتوانی و کوزوو می رود.

 در دو روز برگزاری تیم اعزامی کشورمان تا کنون صاحب 1 مدال طلا ، 1 نقره و 1 برنز شده است.

یازدهمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان ، از چهارشنبه شب به میزبانی کانادا در شهر بورنابی آغاز شده است و تا یکشنبه 30 آبان ماه ادامه دارد.


انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار