مدیر عامل سازمان آرامستان های اردبیل از احداث آرامستان جدید با تملک بیش از 100 هکتار زمین در شهر اردبیل خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ محمد عسگری با بیان اینکه آرامستان ها باید برمبنا و اصول شهرسازی توسعه یابند، گفت: در راستای سیاست های کوتاه مدت و بلند مدت شهرداری و اشباع شدن آرامستان های داخل و خارج شهر و بهشت زهرا (س) و نیاز شهر جهت دفن اموات، اقدامات متعددی به منظور توسعه فضای آرامستانهای شهر اردبیل صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: با پیگیری های به عمل آمده تملک زمینی به وسعت بیش از 100 هکتار در روستای رضی آباد واقع در جاده خلخال جهت احداث آرامستان جدید به پایان رسیده است.

مدیر عامل سازمان آرامستان های شهرداری اردبیل با بیان اینکه احداث قطعه ایثارگران و علما در آرامستان بهشت زهرا(س) به اتمام رسیده است افزود: قطعه 8 عمومی نیز با بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی در مرحله اتمام است.

عسگری همچنین عنوان کرد: در سال 95 از محل اعتبارات ردیف احداث قبور سازمان تعداد 1350 قطعه قبر یک و دو طبقه توسط پیمانکار اجرا شده است.

وی با اشاره به نیاز آرامستان ها به تجهیز، بهسازی و زیبا سازی گفت: تکمیل و بهسازی ساختمان معراج شامل غسالخانه، سالن و سردخانه و همچنین بهسازی آرامستان بهشت زهرا (س) و رنگ آمیزی دیوارهای آرامستان های غریبان، بهشت زهرا(س) و آرامستان قاسمیه در این راستا انجام گرفته است.

وی به تجهیز فضای سبز آرامستان ها با خرید و نصب نیمکت، نرده کشی دور فضای سبز و نصب آبخوری در آرامستانها نیز اشاره کرد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: اردبیل ، احداث ، آرامستان ، جدید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.