اردبیل؛

ثبت اطلاعات بیش از یک میلیون نفر در سرشماری استان اردبیل

مدیر ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن استان اردبیل گفت: براساس آمارهای ثبت شده در سامانه سرشماری اطلاعات بیش از یک میلیون و 42 هزار نفر از مردم در سطح استان اردبیل جمع‌آوری و ثبت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ داوود شایقی افزود: از آغاز سرشماری عمومی نفوس و مسکن در اردبیل تاکنون 314 هزار خانوار اردبیلی سرشماری شدند و بیش از 15 هزار خانوار نیز در این سرشماری غایب بوده و در هنگام مراجعه آمارگیران در محل حضور نداشته‌اند.

وی گفت: براساس آمارهای ثبت شده در سامانه سرشماری اطلاعات بیش از یک میلیون و 42 هزار نفر از مردم در سطح استان اردبیل جمع‌آوری و ثبت شده و از خانوارهای غایب نیز انتظار می‌رود تا نسبت به ثبت اطلاعات خود در سامانه سرشماری اقدام کنند که می‌توانند این امر را به شکل اینترنتی نیز انجام دهند.

مدیر ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن استان اردبیل از ثبت اطلاعات 81 درصد خانوارهای استان اردبیل در سامانه سرشماری عمومی نفوس و مسکن خبر داد و افزود: تلاش و جدیت بر این است تا اطلاعات خانوارهای غایب را نیز تا پایان مهلت سرشماری ثبت کرده و بتوانیم برنامه‌ریزی دقیقی برای منطقه براساس آمارهای موجود داشته باشیم.

شایقی تصریح کرد: با مراجعه مکرر ماموران سرشماری به درب منازل خانوارهای غایب تلاش می‌کنیم تا به صورت حداکثری اطلاعات مردم را در سرشماری ثبت کنیم که در این زمینه نیازمند همکاری و مشارکت هر چه بیشتر خانوارها هستیم تا این طرح ملی به شکلی صحیح و دقیق در استان اردبیل اجرا شود.

وی گفت: از آغاز سرشماری تاکنون 350 مامور سرشماری و 75 کارشناس در زمینه جمع‌آوری اطلاعات مردم فعالیت می‌کنند که این امر به صورت دقیق و اصولی انجام می‌شود تا اطلاعات ثبت‌شده بدون نواقص و کاستیها باشد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: اردبیل ، ثبت ، اطلاعات ، سرشماری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.