اردبیل؛

ساخت یک هزار و 445 کلاس درس توسط خیران در اردبیل

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس اردبیل گفت: از ابتدای فعالیت خیران مدرسه‌ساز در سطح استان، حدود ۳۵۵ مدرسه با یک هزار و ۴۴۵ کلاس درس در اردبیل احداث شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ دولت لطفی در آئین افتتاح کتابخانه خیرساز روستای علی‌آباد شهرستان خلخال اظهار داشت: از ابتدای فعالیت خیران مدرسه‌ساز در سطح استان، حدود 355 مدرسه با یک هزار و 445 کلاس درس در اردبیل احداث شده که از این تعداد 28 مدرسه با 69 کلاس درس مربوط به شهرستان خلخال است.

وی افزود: از ابتدای سال 95 از طریق کمکهای خیران احداث 17 مدرسه در سطح استان شروع شده که از این تعداد 4 مدرسه با 15 کلاس درس شامل مدرسه سه کلاسه سجهرود در خورش رستم، 2 کلاسه لرد، تکمیل مدرسه شبانه‌روزی 6 کلاسه شاهرود و 3 کلاسه آل‌هاشم علیا مربوط به شهرستان خلخال است.

لطفی گفت: حدود 138 کلاس درس با اعتبار بالغ بر 12 میلیارد ریال در سطح شهرستان خلخال استاندارد تاسیسات حرارتی شده و 12 مدرسه با 38 کلاس درس به مناقصه رفته که در 10 روز آینده عملیات بازسازی این مدارس شروع خواهد شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل بیان کرد: مشکل ایزوگام مدارس شهرستان خلخال حل شده و ایزوگام کافی در اختیار آموزش و پرورش خلخال قرار داده شده است تا نسبت به بهسازی مدارس شهرستان اقدام ود.

وی با اشاره به اقدامات گسترده و چشمگیر خیران در توسعه فضاهای فرهنگی و آموزشی در سطح استان تصریح کرد: خیران استان در کل کشور زبانزد بوده و فعالیت این افراد نیک‌اندیش سبب شده که بخش قابل توجهی از کمبودهای فضاهای آموزشی در سطح استان جبران شود.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: اردبیل ، ساخت ، کلاس ، درس ، خیران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.