رئیس ادارۀ تبلیغات اسلامی بردسکن گفت: 18 کاروان پیاده از این شهرستان در اربعین حسینی برای زیارت و سوگواری آخر ماه صفر به مشهد مقدس اعزام می شوند.

اعزام 18 کاروان پیاده از بردسکن به مشهد مقدسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام سیدکاظم سالاری افزود: این کاروان ها مشتمل بر هزار و 500 زائر است که 130 نفر آنان بانوان هستند و مسیر قریب به 300 کیلومتری بردسکن تا مشهد را به عشق اهل بیت(ع) پیاده طی می کنند.
وی گفت: کاروان های پیاده شهرستان از اربعین حسینی به سمت مشهد الرضا(ع) حرکت کرده و تا 28 صفر، سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) در جوار حرم رضوی به عزاداری می پردازند.
رئیس ادارۀ تبلیغات اسلامی بردسکن افزود: با توجه به برنامه ریزی انجام شده هر کاروان توسط یک روحانی، یک مداح و یک بهورز همراهی می شود.
حجت الاسلام سالاری  مسیر حرکت کاروان های پیاده را شهرهای تربت حیدریه و ملک آباد عنوان کرد و گفت: مسئولان کاروان ها باید زائران را بیمه کنند و جمعیت هلال احمر هر شهرستان هم در طول مسیر کاروانها را پشتیبانی می کند.
وی افزود: تمامی زائران قبل از حرکت در سامانه جمعیت خدمتگزاران زائرین علی بن موسی الرضا(ع) ثبت نام می کنند و در مشهد مقدس هم زمینه اسکان و پذیرش آنان فراهم شده است.
شهرستان بردسکن در فاصله 273 کیلومتری مشهد قرار دارد.
انتهای پیام// م.م

برچسب ها: اعزام ، کاروان ، پیاده ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار