فرمانده انتظامی استان از دستگيری باند تهيه و توزيع كننده مواد مخدر صنعتي معروف به ناتاشا در شهرستان بيرجند خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از بیرجند ؛فرمانده انتظامی استان گفت:با شکايت شهروندان از طريق تلفن 110، مبنی بر فعاليت گسترده يک باند تهيه و توزيع كننده مواد مخدر صنعتی در سطح شهرستان بيرجند كه آسايش شهروندان را سلب کرده بودند،بلافاصله بررسي موضوع به صورت ويژه در دستور کار مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

سردار شجاع افزود:پس از شناسايی مخفيگاه متهمان،نتيجه تحقيقات در اختيار مقام قضائی قرار گرفت و متعاقبا دستورات قضايی لازم براي دستگيری متهمان صادر و بلافاصله مأموران به مخفيگاه متهمان اعزام شدند.

وی گفت:طي يک عمليات ضربتي سرکرده اين باند معروف به ناتاشا به همراه سه نفر ديگر از همدستانش که در حال بسته بندی مواد مخدر بودند دستگير شدند و در بازرسی از محل مذکور 53گرم شيشه آلات و ادوات استعمال مواد مخدر و يک دستگاه ترازوی ديجيتالی کشف و ضبط شد که متهمان با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانونی به مراجع قضايی معرفی شدند.

فرمانده انتظامي استان با اشاره به اينكه از ابتدای سال جاري تاكنون، 19تن مواد مخدر كشف شده است افزود:در اين رابطه 41 باند متلاشی و 712 نفر دستگير شدند كه نسبت به مدت مشابه 35 درصد افزايش داشته است.

سردار شجاع با تأکيد بر برخورد قاطعانه با سوداگران مرگ گفت:خرده فروشان مواد مخدر بايد در فرآيند اعمال مجرمانه خود احساس امنيت نکنند و بدانند که پليس با قاطعيت تمام با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنيت عمومی و سوداگران مرگ برخورد مي کند و اجازه نخواهد داد که آسايش و آرامش را از مردم سلب و جوانان اين ديار را منحرف و اسير مواد مخدر کنند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.