فرمانده انتظامی استان از مرگ دختر بچه 18 ماهه توسط پدرش در يكی از شهرستان های خراسان جنوبی خبر داد.

فرمانده انتظامی استان در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،ازبیرجند؛گفت:در هجدهم آبان ماه امسال زن و مردی دختر بچه اي 18 ماهه را به بیمارستان امام رضا(ع)شهرستان بيرجند آوردند و مدعی شدند كه بچه هنگام بازي كردن داخل جوی آب افتاده است.مرگ كودک 18 ماهه توسط پدرش

سردار شجاع افزود:با توجه به جراحات وارده بر بدن دختر بچه،پزشکان موضوع را به مأموران مستقر در بیمارستان اطلاع می دهند که برای بررسی دقیق کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی استان به محل اعزام شدند.

وی گفت:با توجه به توضیحات پزشکان و آثار به جا مانده بر بدن دختر بچه 18 ماهه،ظن قتل این کودک قوت گرفت و مأموران بلافاصله تحقيقات خود را آغاز كردند.

فرمانده انتظامی استان افزود:زن که مادر بچه بود در اظهارات خود به کارآگاهان اين گونه شرح حادثه را تشريح كرد كه فرزندم هنگام بازی داخل جوی آب می افتد و من به همراه همسرم او را بلافاصله به بیمارستان آوردیم اما فرزندم فوت كرد.

سردار شجاع گفت:با اعلام گزارش پزشکی قانونی علت فوت کودک 18 ماهه ضربه های مختلف به اعضای بدن اعلام شد که بلافاصله بازپرس ویژه قتل،دستور دستگیری پدر و مادر را صادر کرد.

وی افزود:پدر و مادر کودک 18 ماهه توسط مأموران دستگیر و برای توضیحات بیشتر به پليس آگاهی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی استان اظهار کرد:مادر کودک عنوان كرد از زمان جدايی من و همسر اولم 9 ماه می گذرد و از او دو فرزند دارم که فرزند بزرگم با پدرش زندگی می کند و فرزند کوچک که همان مقتول است نیز با من زندگی می کرد و مدتی پیش با همسرم ازدواج کردم که او هم از ازدواج اول خود دو فرزند دارد و فرزند مرا نيز مانند فرزندان خودش دوست داشت.

سردار شجاع خاطر گفت:مادر كودک بيان داشت كه فرزندم هنگام بازی به داخل جوی آب سقوط کرد و بلافاصله من به همراه شوهرم او را برای مداوا به بیمارستان بردیم در ادامه بازجویی شوهر که پدر ناتنی مقتول است، مانند گفته مادرمقتول اعتراف کرد.

وی افزود :با توجه به تحقيقات ميدانی مأموران و گزارش پزشکی قانونی،سرانجام مادر مقتول لب به اعتراف گشود و گفت:من در آشپزخانه مشغول کار بودم که یک دفعه صدای گریه فرزندم بلند شد و آمدم داخل اتاقی که او گریه می کرد و برای ساکت شدنش به بیرون از منزل رفتم تا از مغازه برای او تنقلات بگیرم که وقتی برگشتم شوهرم گفت حال بچه خوب نیست فکرکنم تشنج گرفته است که به همراه شوهرم او را به بیمارستان منتقل کردیم.

فرمانده انتظامی استان گفت:در ادامه بازجویی ناپدری مقتول که 28 سال سن داشت و نگاهش به سنگ فرش اتاق جنایی دوخته شده بود،گفت:بچه داخل اتاق گریه مي كرد و مادرش در آشپزخانه مشغول کار بود تا اينكه گریه او امانم را بریده بود که لگدی به پشت او زدم و با سر روی موکت افتاد دیگر نمی دانم چرا كتك زدن را ادامه دادم در همين حال بود که مادرش از صدای گریه دختر بچه اش آمد که به او گفتم برو از مغازه برایش چیزی بگیر تا ساكت شود و او رفت.

متهم 28 ساله افزود:نمی دانم چی شد فقط یادم می آید که یک مشت به شکم بچه کوبیدم که بچه از حال رفت و من هم بلافاصله به مادرش اطلاع دادم و تصميم گرفتيم تا در بیمارستان ادعا کنیم که او هنگام بازی داخل جوی آب افتاده است.

متهم جوان گفت:هرگز فکر نمی کردم که بچه کشته شود و نمی دانم که چه اتفاقي افتاد و آن کار را انجام دادم و حالا دو شب است که از عذاب وجدان خوابم نمی برد و تصوير بچه جلوی چشمانم می آيد،نمی دانم چرا طفل معصوم را کشتم.

وی افزود:با حضور بازپرس ویژه قتل،کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی استان و متهمان،صحنه جرم بازسازی و متهمان با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانونی به مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.