فرماندار شهرستان شوط گفت: رفع مشکلات و موانع فعالان اقتصادی و واحدهای تولیدی اولویت نخست دولت تدبیر و امید در شهرستان شوط است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛جواد جبارزاده در بازدید از واحدهای تولیدی واقع در شهرک صنعتی شهرستان شوط اظهار کرد: شهرستان شوط به علت نزدیکی به مرز بازرگان و کشور ترکیه، پتانسیل آن را دارد که یکی از مهمترین و بزرگترین قطب های صنعتی کشور باشد که در همین راستا دولت یازدهم توجه ویژه ای به حمایت از فعالان اقتصادی این شهرستان دارد.

وی افزود: حضور تلاشگران عرصه صنعت در شهرستان شوط، فرصت مغتنمی برای توسعه شهرستان و اشتغال زایی در این منطقه است که می بایست از این فرصت به خوبی استفاده کرد.

فرماندار شوط با اشاره به دستاوردهای زیرساختی دولت یازدهم در توسعه اقتصادی کشور گفت: با توجه به برنامه های اقتصادی دولت تدبیر و امید، به زودی شاهد رونق اقتصادی و لمس توسعه اقتصادی توسط مردم خواهیم بود.

جبارزاده همچنین با تاکید بر ضرورت حمایت بانک ها از واحدهای اقتصادی اظهار کرد: امیدواریم با همکاری بانکها شاهد شکوفایی مجدد کارخانه ها و کارگاه های نیمه فعال و غیر فعال شهرستان شوط باشیم.

شهرک صنعتی شوط در سال 1386 با مساحتی بالغ بر 90 هکتار به تصویب رسیده و در سال 1392 فاز اول آن در زمینی به مساحت 30 هکتار بهره برداری شد.

شهرک صنعتی شوط در کنار جاده بین المللی ماکو ـ خوی و نزدیک سه راهی روستای گورد اولدورن واقع شده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.