رئیس انجمن تعزیه‌خوانان شهرستان خدابنده از دریافت تندیس سوگواره ملی تعزیه توسط تعزیه‌خوانان خدابنده‌ای خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، اسدالله بیگدلی،رئیس انجمن تعزیه خوانان شهرستان خدابنده گفت: انجمن تعزیه‌خوانان خدابنده فعالیت بسیاری در اجرای نمایش‌های تعزیه داشته و با استقبال خوبی از سوی علاقه‌مندان مواجه شده است.

بیگدلی بیان داشت: در حال حاضر ٩ گروه نمایشی تعزیه زیر نظر انجمن تعزیه‌خوانان خدابنده فعالیت دارد و همه این گروه‌ها با مجوز فعالیت می‌کنند.

رئیس انجمن تعزیه‌خوانان شهرستان خدابنده با بیان اینکه در مناسبت‌های مختلف انجمن تعزیه‌خوانان خدابنده در استان‌های مختلف فعالیت می‌کند، گفت: این اجراها در چند استان همجوار انجام می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه از آغاز سال جاری تا کنون بیش از ٢٠٠ نمایش تعزیه در شهرستان‌های مختلف اجرا شده است،افزود: همچنین در ایام اربعین نیز اجراهای مختلفی در استان‌ها انجام می‌شود.

وی اظهار کرد:گروه حاضر از استان زنجان در سوگواره مذکور خوش درخشیدند و از بین گروه‌های شرکت‌کننده گروه «قاصد عاشورا» موفق به دریافت تندیس سوگواره شد.

رئیس انجمن تعزیه‌خوانان شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه گروه «قاصد عاشورا» موفق به دریافت سه جایزه در سه بخش شد، افزود: در بخش مخالف‌خوانی اسدالله بیگدلی، شهادت خوانی یوسف بیگدلی فرد و در علی اکبر خوانی امیر سجاد بیگدلی موفق به کسب رتبه برتر شدند.



انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.