موکب مردمی هندیجان در مرز شلمچه راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛شعبانی دبیر ستاد اربعین هندیجان گفت: موکب مردمی هندیجان در مرز شلمچه همراه با خدمات مناسب از جمله طبخ نان گرم به صورت صلواتی راه اندازی شد.

اکبر شعبانی افزود: راهپیمایی اربعین نمادی حقیقی برای شیعیان و ولایت مداران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است.

وی گفت: امسال به مناسبت اربعین حسینی شهرستان هندیجان با همکاری ادارات هندیجان بخصوص اداره تبلیغات اسلامی، فرمانداری، ستاد عتبات عالیات، خبرنگاران خبرگزاری بین‌المللی تسنیم و خیرین هندیجان موکب خدمت‌رسانی به زوار امام حسین (ع) در شلمچه برپاشده است.

دبیر ستاد اربعین شهرستان هندیجان افزود: در جلسه امروز ستاد جهت هماهنگی بیشتر در خصوص مدیریت و اداره کردن موکب هندیجان در شلمچه در سالن جلسات فرمانداری هندیجان برگزار شد.

وی گفت: موکب هندیجان در فضای بزرگی در موقعیت حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان ماهشهر واقع‌شده که الحمدالله شهرستان ماهشهر سالن زیبا و مجهزی در شلمچه برپا کرده تا بتواند خدمات مناسبی به زوار امام حسین (ع) ارائه دهد.

شعبانی افزود: موکب هندیجان از مسائل اداری و رسمی به دور است، این موکب به‌صورت مردمی و عمومی برپاشده و تاکنون مردم هندیجان نذورات لازم را به موکب هندیجان اهداء کرده‌اند.

وی گفت: در موکب هندیجان نمازخانه، سرویس بهداشتی، نانوا و دیگر امکانات لازم فراهم‌شده و می‌توان به نحوه احسن به زائرین حضرت سیدالشهدا (ع) خدمت‌رسانی کرد.

دبیر ستاد اربعین شهرستان هندیجان افزود: از فرماندار ماهشهر در جهت همکاری و فراهم کردن امکانات لازم برای برپایی موکب شهرستان هندیجان تشکر و قدردانی می‌کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.