مرزهای خوزستان تا ۲ برابر ظرفیت فعلی توان پذیرش زائر دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛شریعتی استاندار خوزستان گفت: مشکلی در مرزهای خوزستان وجود ندارد و توان پوشش دهی تا دو برابر ظرفیت را دارند. دو مرز شلمچه و چذابه برای هر شرایطی آماده شده اند. کارهای اساسی انجام شده و آمادگی کامل داریم.

غلامرضا شریعتی افزود: زیر ساخت های کاملی از نظر جاده، پایانه مرزی، محل اسکان و سرویس دهی مواکب فراهم است و آمادگی کاملی نیز در بخش گذرنامه وجود دارد.

  وی در ادامه از افزایش تردد زوار از مرز چذابه خبر داد و گفت: روز گذشته مرز چذابه به علت فشار بالای موجود در مرز مهران و مراجعه زائران به این مرز، برای نخستین بار بیش از شلمچه زائر پذیرش کرد.

 شریعتی به آمار تردد از مرز های خوزستان هم اشاره کرد و افزود: تاکنون ۵۳۰ نفر از مرز شلمچه و حدود ۳۰۰ هزار نفر نیز از مرز چذابه تردد کرده اند.

وی افزود: ۵۰ هزار نفر از آنها را اتباع خارجی تشکیل می دادند که بیشترین زوار از کشورها پاکستان، افغانستان و آذربایجان بودند.

استاندار خوزستان به بازگشت زوار هم اشاره و عنوان کرد: هماهنگی های خوبی برای بازگشت. بین دستگاه ها ذیربط وجود دارد و نهادهایی همچون در فرمانداری ها، وزارت کشور که محور کار هستند. آمادگی کامل وجود دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.