به گفته مدیر صندوق بازنشستگی استان همدان تا کنون هزار و 500 همدانی برای وام ضروری بازنشستگی ثبت نام کرده اند.

3 هزار و 500 همدانی بازنشسته متقاضی  وام ضروریبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ آقای غلامرضا سیفی افزود :ثبت نام  این وام از یکم آبان آغازشده است و تا 30 آبان ماه 1395 ادامه خواهد داشت.

 او خاطرنشان کرد : بازنشستگان می توانند با توجه به ضوابط اعلام شده، به سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی cspf.ir مراجعه و درخواست دریافت وام ضروری خود را ثبت کنند.

 مدیر صندوق بازنشستگی استان همدان گفت: از میان درخواست های ثبت شده، در دهه اول آذرماه 95 قرعه کشی انجام می شود که پس از مشخص شدن برندگان ، ضمن اعلام اسامی افراد در سایت صندوق و ارسال پیامک به آنان ، در شش مرحله و در بازه زمانی دو ماهه وام ضروری به متقاضیان پرداخت خواهد شد.

 آقای سیفی ادامه داد: وام قرض الحسنه به مبلغ سه میلیون تومان ، کارمزد چهار درصد، اقساط 36 ماهه و بازپرداخت 90 هزار تومان در ماه است که بازنشستگان پس از ثبت نام و برنده شدن در قرعه کشی ، دیگر نیازی به گذراندن مراحل بانکی همچون مراجعه به بانک و تشکیل پرونده یا ارائه وثیقه و ضامن ندارند.

 او با تاکید بر اینکه اولویت با متقاضیانی است که تاکنون وام ضروری دریافت نکرده باشند ، گفت : اعلام شماره دفترکل ، شماره ملی ، شماره حساب بانک صادرات و شماره تلفن همراه در هنگام ثبت نام الزامی است.

سهمیه وام استان همدان 6 هزارو300 نفر است که از این تعداد تنها 3 هزار و 500 نفر ثبت نام کرده اند.

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.