فرمانده تخریب نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: لباس شهادت برازنده محمدحسین بشیری بود.

لباس شهادت برازنده محمد حسین بشیری بودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سرهنگ مهدی جعفری در مراسم وداع با پیکر شهید محمدحسین بشیری دوازدهمین شهید مدافع حرم استان همدان در حسینیه امام همدان با اشاره به اینکه سه روز است که بچه‌های تخریبچی تماس می‌گیرند که چرا اجازه رفتن استاد بشیری را صادر کردید، اظهار کرد: لباس شهادت جز بر تن محمدحسین بشیری‌ها به چه کسانی می‌تواند بنشیند.

وی با بیان اینکه نیروهای حزب‌اللهی لبنان خواهان استفاده از دانش شهید بشیری بودند، افزود: شهید بشیری سه مرحله به سوریه برای آزادسازی چند منطقه مهم اعزام شد که در هر عملیات مسئولیت‌های ویژه و کارهای سخت را بر عهده داشت.

فرمانده تخریب نیروی زمینی سپاه با اشاره به اینکه شهید بشیری دوازدهمین شهید مدافع حرم استان همدان است، تصریح کرد: اگر یک حاج حسین بشیری رفت خداوند 100 حاج حسین دیگر را نصیب ما خواهد کرد.

وی با بیان اینکه لباس زیبای شهادت زیبنده قامت محمدحسین بشیری بود، ادامه داد: با فعالیت‌های رزمی و دفاع از خود آشنایی کامل داشت و با دانش و فکر شجاعت به خرج می‌داد.

جعفری تأکید کرد: با شهید بشیری عهد می‌بندیم که راهش را ادامه می‌دهیم و عقب‌نشینی نخواهیم کرد.

در این مراسم فرزند هشت ساله شهید بشیری، هم استوار با لباسی دوخته شده از لباس پدر حاضر شد تا به راهی که پدرش در راه دفاع از وطن و دین برداشته افتخار کند.

فرزند شهید فانوسی نیز او را همراهی می‌کرد تا در تحمل داغ نبود پدر او را یاری دهد.

گفتنی است، شهید بشیری از رزمندگان استان در دفاع از حرم عقیله بنی هاشم (س) بود که روز شنبه در عملیات مستشاری در حلب سوریه به شهادت رسید.

پیکر مطهر شهید والامقام بشیری عصر دوشنبه در میان استقبال پرشور مردم شهید پرور و همرزمان شهید، از طریق فرودگاه همدان به زادگاهش بازگشت و امروز در همدان تشییع و خاکسپاری خواهد شد.

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار