پروژه تامین آب و آبرسانی به مساکن مهر گلشهر جهت آبرسانی به 4302 خانوار با پیشرفت فیزیکی 78 درصدی در حال اجراست.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛معاون فنی و توسعه شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با اشاره به آبرسانی به مساکن مهر گلشهر گفت : پروژه تامین آب و آبرسانی به مساکن مهر گلشهر جهت آبرسانی به 4302 خانوار با پیشرفت فیزیکی 78 درصدی در حال اجراست.

کافی مولا در ادامه افزود : احداث خط انتقال به طول 1.5 کیلومتر ، یک واحد مخزن آب پنج هزار متر مکعبی و شبکه توزیع داخلی اصلی و فرعی به طول نزدیک به 11 کیلومتر و ایستگاه پمپاژ گلشهر واقع در تصفیه خانه آب شماره 2 ارومیه برای تامین مساکن مهر گلشهر به میزان 140 لیتر بر ثانیه در دست اجرا میباشد .

وی در ادامه با بیان اینکه برای اجرای این طرح تا سال 94 بیش از 25 میلیارد ریال هزینه شده است افزود : در سال جاری نیز 14 میلیارد ریال دیگر نیز تصویب شده است .

معاون فنی توسعه شرکت آب وفاضلاب استان در ادامه با اشاره به مساکن مهر طرزیلو گفت : این پروژه نیز با پیشرفت 95 درصدی برای آبرسانی به مساکن مهر طرزیلو برای آبرسانی به 1304 خانوار شامل احداث خط انتقال بطول 3.98 کیلومتر ، یک واحد مخزن آب 5000 متر مکعبی ، حفر و تجهیز ، احداث اتاقک سرچاهی ، محوطه سازی و نیرو رسانی یک حلقه چاه و احداث شبکه توزیع داخلی بطول 3 کیلومتر در حال اجراست .

کافی مولا در ادامه با بیان اینکه اعتبار هزینه شده در این طرح را 24 میلیارد و 853 میلیون ریال اعلام کرد و افزود : در سال 95 نیز 2 میلیارد و 654 میلیون ریال تصویب شده است .

وی در ادامه به پروژه تامین آب و آبرسانی به زمین های توحید ارومیه نیز اشاره ای کرد و گفت : زمینهای توحید شامل چند تعاونی مسکن و ساکنان منطقه ای به مساحت افزون بر 223 هکتار در ارتفاعات جنوب شرقی ارومیه است که پیش بینی مصرف 5650 خانوار و جمعیت 27560 نفر میشود.

معاون فنی وتوسعه شرکت آب وفاضلاب استان در پایان با بیان اینکه نیاز آبی ساکنان تحت پوشش این طرح 177 لیتر در ثانیه است که برای تامین آن احداث خط انتقال و شبکه توزیع آب در مجموع به طول 60 کیلومتر ، احداث 2 واحد مخزن ذخیره هر کدام به حجم 5000 متر مکعب و 2 واحد ایستگاه پمپاژ با سرعت قابل قبولی در حال انجام است .

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.