مسائل و مشکلات مسکن مهر شهرستان شوط با حضور مدیر کل مسکن مهر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛امید محمدی در این جلسه افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران از سال 1386 ساخت واحدهای مسکن مهر را در شهرهای زیر 25 هزار نفر کشور آغاز کرده است و مادر تلاش هستیم با برنامه ریزهای انجام شده پروژه مسکن مهر در این شهرها تا پایان سال جاری به پایان برسانیم تاپرونده مسکن مهر آنها بسته شود.

محمدی با اشاره به مشکلات تامین خدمات زیر و روبنایی برخی از واحدهای مسکن مهر افزود: مشکلات خدمات زیر و روبنایی در پروژه های مسکن مهر در برخی از شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر وجود دارد و برخی از دستگاه‌های اجرایی به علت کمبود منابع مالی نتوانسته‌اند به وظایف خود در این زمینه عمل کنند.

مدیرکل مسکن مهر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: با توجه به اینکه پروژه های مسکن مهر به تناوب شروع شده اند، برای جبران افزایش هزینه پروژه هایی که عملیات آنها دیر آغاز شده و کاهش فشار بر متقاضیان، دولت اقدام به افزایش سقف تسهیلات کرده است.

همچنین در این جلسه در خصوص مواردی از قبیل حصار کشی واحدهای مسکن مهر ،تخفیف در هزینه های صدور پروانه ساخت و تعامل شرکت های خدمات رسان با بنیاد مسکن - اعطای تسهیلات به متقاضیان جهت تکمیل واحدها بحث و تبادل نظر شد و تصمیاتی در این زمینه اتخاذ گردید.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.