نمايشگاه فرصت‌هاي شغلي مهارت‌آموزي، حمايت از صنايع دستي و كسب‌وكارهاي اينترنتي از روز 25 تا 27 آبان ماه به منظور معرفي دستاوردهاي كارآفريني استان برگزار مي‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،مدير كارآفريني و اشتغال اداره كل تعاون،كار و رفاه اجتماعي خوزستان، اظهار کرد:‌ هفته سوم نوامبر یعنی  24 تا 30 آبان ماه هر سال را هفته جهاني كارآفريني مي‌نامند و به همين مناسبت همه ساله در كشور ما برنامه‌هاي مختلفي به منظور گراميداشت اين هفته برگزار مي‌شود.

رضا ميراني با اشاره به اهميت اين هفته در ترويج فرهنگ كارآفريني در استان افزود:‌ در خوزستان نيز اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي با همكاري شركت‌هاي مشاوره اطلاع‌رساني و خدمات كارآفريني و كانون كارآفرينان همزمان با سراسر كشور برنامه‌هاي ويژه‌اي با هدف گراميداشت هفته كارآفريني برگزار مي‌كند.
ميراني تصریح کرد:‌ برنامه‌هاي هفته كارآفريني در خوزستان از دوشنبه، 24 آبان ماه با برگزاري سمينار خلاقيت و نوآوري و ايده‌پردازي از سوي شركت توسعه كسب‌وكار زاگرس آغاز مي‌شود. در روز دوم دوره‌هاي آموزشي كارآفريني در سطح مدارس استان، سمينار آموزشي آشنايي با قوانين و مقررات كسب‌وكار براي كارآفرينان و همايش آشنايي با محيط كسب‌وکار ويژه دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي برگزار مي‌شوند.

وي عنوان کرد:‌ در روز سوم كه با عنوان كارآفريني و فرهنگ معرفي شده است، اجراي پنل تخصصي بررسي چالش‌ها و فرصت‌هاي شغلي زنان و رونمايي از نشريه تخصصي كسب‌وكار بانوان و افتتاح دفتر شركت مشاوره اطلاع‌رساني و خدمات كارآفريني در زمينه ICT را در دستور كار خواهيم داشت.

مدير كارآفريني و اشتغال اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي خوزستان اظهار كرد:‌ در روز چهارم ارايه خدمات مشاوره به متقاضيان از سوي شركت‌هاي مشاوره و كارآفريني در سراسر استان به صورت رايگان انجام مي‌شود و در روز پنجم و ششم برگزاري دوره آموزشي"اشتغال زنجيره خرد" از سوي شركت كامياران پردازش و ارايه مشاوره به كارجويان و بازديد از طرح‌هاي موفق كارآفريني استان را در برنامه داريم.

میرانی بیان کرد: همچنین نمايشگاه فرصت‌هاي شغلي مهارت‌آموزي، حمايت از صنايع دستي و كسب‌وكارهاي اينترنتي از روز 25 تا 27 آبان ماه به منظور معرفي دستاوردهاي كارآفريني استان برگزار مي‌شود.

انتهاي پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.