سرمایه گذاران بومی ایرانشهر 6 میلیون دلار ارز وارد کشور کرده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ایرانشهر گفت: 15 نفر از سرمایه داران بومی منطقه با تشکیل شرکت تعاونی و راه اندازی کارخانه نوشابه و آب آشامیدنی توانسته اند در سال های اخیر با صادرات محصولات خود بیش از 6 میلیون دلار ارز وارد کشور کنند.

معظم محمودزاده افزود: شرکت ایران کولای ایرانشهر علاوه بر تامین نوشابه و آب آشامیدنی سیستان و بلوچستان و استان های همجوار محصولات خود را به کشورهای پاکستان و افغانستان نیز صادر می کند.

وی با بیان اینکه دولت از سرمایه گذاران حمایت می کند، گفتامسال 12 واحد تولیدی ایرانشهر که مشکل نقدینگی و سرمایه در گردش داشتند برای دریافت تسهیلات به کارگروه استان معرفی شدند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ایرانشهر گفت: با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه حمایت از تولیدات داخلی و سرمایه گذاران بومی انتظار داریم افرادی که سرمایه آنان خارج از کشور است برای سرمایه گذاری در منطقه خود اقدام کنند.

یکی از اعضای شرکت تعاونی ایران کولا گفت: در لبیک به پیام رهبر معظم انقلاب سرمایه خود را از خارج به داخل کشور منتقل کردیم تا علاوه بر رونق اقتصادی منطقه زمینه اشتغال جوانان جویای کار را نیز فراهم کنیم.

اسماعیل بهرامی افزود: هم اینک حدود 400 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در این واحد تولیدی مشغول بکار هستند.

امیر امیرنیا یکی دیگر از اعضای شرکت تعاونی ایران کولا نیز گفت: در صورت حمایت دولت این واحد را توسعه می دهیم.

وی افزود: کمبود سرمایه در گردش یکی از عمده مشکلات این شرکت تعاونی است.
شماری از کارگران این واحد تولیدی نیز ضمن تقدیر از سرمایه گذاران بومی، حمایت بیشتر دولت را خواستار شدند.
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار