معاون پژوهش حوزه علمیه خراسان گفت: سامانه ثبت فراخوان آثار پژوهشي طلاب استان در حاشيه نمايشگاه كتاب خراسان رضوي در باغرود نيشابور رونمايي شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،حجت الاسلام علي جلائيان اكبرنيا، در همايش «در مسير پژوهش» افزود: این دوازدهمين فراخوان آثار پژوهشی طلاب حوزه علميه خراسان که برگزار کردیم و علاقمندان امسال براي اولين بار مي توانند از طريق سامانه ثبت آثار در سايت حوزه علميه خراسان نسبت به ارائه اثر پژوهشي خود اقدام كنند.

وي تصریح کرد: سهولت در ارائه آثار، ارزيابي در مدت زمان كوتاه يك ماهه از امتيازهاي اين سامانه است.

معاون پژوهش حوزه علمیه خراسان گفت: طلاب آثار مكتوب چاپ شده خود را كه امكان ارائه ديجيتالي ندارد، مي توانند به دبيرخانه آثار واقع در مركز مديريت حوزه علميه خراسان ارسال كنند.

حجت الاسلام علي جلائيان اكبرنيا با اشاره به تلاش بزرگان علمي در امر تحقيق و پژوهش، گفت: طلبه بايد از اوايل دوران تحصيل خود تحقيق را شروع كند و در اين مسير قرار گيرد.

وی افزود: پژوهشگر به دنبال چيزي است كه از آن اطلاع ندارد و پاسخ به سوالات خود را پي جويي مي كند و اين نكته همان امري است كه بزرگان نسبت به آن همت و تاکید داشته اند.

حجت الاسلام علي جلائيان اكبرنيا با اشاره به اهميت ارتقاي پژوهش در دوران تحصيل، ادامه داد: طلاب علوم ديني باید نسبت به اين امر مهم توجه واهتمام بيشتري داشته باشند.

وی گفت: در اين همايش بيش از 500 نفر از طلاب برخي مدارس علميه مشهد حضور داشتند.

انتهای پیام/ ف.غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار