مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: مشهد دومین شهر کشور پس از تهران است که به دوربین سیار ثبت تخلفات رانندگی مجهز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی امامی میبدی در آیین رونمایی ازخودروی مجهز به دوربین ثبت تخلفات رانندگی گفت: هزینه تجهیز هر دستگاه خودرو به دوربین ثبت تخلفات را 650 میلیون ریال اعلام و بیان کرد: هم اکنون یک خودرو در مشهد به این تجهیزات مجهز شده اما تا پایان سال این تعداد به پنج دستگاه افزایش می یابد.

وی ادامه داد: پارک دوبل و توقف در ایستگاههای اتوبوس و تاکسی از جمله تخلفات ساکنی است که توسط این خودرو ثبت و به مرکز کنترل ترافیک و مرکز اجرائیات پلیس راهنمایی رانندگی ارسال می شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد به نصب دو دستگاه دوربین بر روی این خودرو اشاره و بیان کرد: دوربینها از قسمت جلوی خودروی متخلف عکس می گیرند و این تصاویر به مدت یک سال پس از ثبت جریمه نگهداری می شوند.

وی افزود: با رونمایی از این خودرو امکان ثبت تخلفات رانندگی علاوه بر معابر اصلی، در معابر فرعی و فاقد دوربین نیز مهیا شد.

امامی میبدی به تعداد دوربینهای نظارت تصویری در سطح شهراشاره کرد وگفت: تعداد دوربینهای نظارت تصویری در سطح شهر از 247 دستگاه در سال 1393 به 276 دستگاه در سال 1394افزایش یافت و امسال نیز این تعداد به 310 دستگاه دوربین افزایش می یابد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهدافزود: هدف این سازمان افزایش توان الکترونیکی ثبت تخلفات رانندگی است.

انتهای پیام//ف.ض

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.