معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان فراخوان دومین جشنواره استانی تئاتر و سرود شاهد اصفهان را اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید علی قریشی  اظهارکرد: دومین جشنواره استانی تئاتر و سرود شاهد و ایثارگر با هدف ارتقای سطح کیفی هنرهای نمایشی و موسیقی جامعه تحت پوشش و ترویج فرهنگ ارزشمند ایثار و شهادت از 7 لغایت 10 اسفندماه سال جاری در استان اصفهان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این دوره با برنامه‌ریزی دقیق تلاش خواهد شد که جشنواره‌ای در شأن و منزلت جامعه‌ ایثارگری استان برگزار شود که علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیش‌تر از تاریخ 25 آبان‌ ماه سال جاری می‌توانند به سایت www.bonyadshahid.ir مراجعه کنند.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: ثبت‌نام تنها از طریق سایت انجام می‌شود که مهلت ثبت‌نام تا پایان آذر ماه بوده و آثار علاقه‌مندان باید حداکثر تا پایان دی ماه جهت بازبینی در قالب لوح فشرده DVD به دبیرخانه ارسال شود.

وی خاطرنشان کرد: دبیرخانه دومین جشنواره استانی تئاتر و سرود شاهد استان اصفهان در خیابان شمس‌آبادی، جنب هنرستان ابوذر، اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان، طبقه اول، اداره هنری اسناد و انتشارات واقع است و شماره  03132366012 تلفن تماس این دبیرخانه است.

قریشی عنوان داشت: معاونت فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان به عنوان مدیر جشنواره، رئیس اداره هنری، اسناد و انتشارات بنیاد شهید استان اصفهان به عنوان رئیس شورای سیاست‌گذاری است.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.