حوزه هنری استان سمنان با 2 فیلم کوتاه پویانمایی از تولیدات خود در دهمین جشنواره بین المللی فیلم 100 ثانیه ای حضور دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، دو فیلم کوتاه پویانمایی با عناوین «آشیانه» به کارگردانی امین طوسی و «مدیر» به کارگردانی مرضیه شفیع زاده از تولیدات دفتر هنرهای تصویری و پویانمایی حوزه هنری استان سمنان در دهمین جشنواره بین المللی فیلم 100 ثانیه ای حضور دارند.

تکنیک هر دو انیمیشن دوبعدی کامپیوتری و زمان هر دو انیمیشن با توجه به فراخوان جشنواره، 100 ثانیه توید شده است.

داستان انیمیشن «آشیانه» درمورد مردی است که می خواهد به دو پرنده، آشیانه جدیدی بدهد ولی لانه قبلی آنها را هم خراب می کند.

همچنین داستان انیمیشن «مدیر» به برخی سبک های مدیریت در شرکت ها می پردازد که
پیش از این نیز دو فیلم کوتاه داستانی با عنوان «رویای وارونه» به کارگردانی عرفان تشرعی و «روایت دست نزدیک» به کارگردانی میلاد مطهری از تولیدات حوزه هنری استان سمنان به دهمین جشنواره بین المللی فیلم 100 ثانیه ای ارسال شده است.

دهمین جشنواره بین‌المللی فیلم 100 ثانیه ای در بخش های اصلی (مسابقه ملی) شامل: مستند، داستانی، پویانمایی، بخش سینمای اخلاق(انتخاب هنرمندانی که در میان آثار سینمایی تولید سال 1393 نقش به سزایی در ارتقاء سینمای ایران با مضامین اخلاقی و انسانی داشته‌اند)، بخش بین‌الملل شامل: مستند، داستانی و پویانمایی(صرفاً برای حضور شرکت‌کنندگان غیرایرانی) و بخش چشم‌انداز 1404 (فیلم‌هایی که به منظور تبیین، تفسیر،تعمیق مباحث و اهداف مطرح شده سند چشم‌انداز نظام مقدس جمهوری اسلامی در قالب مستند، داستانی و پویانمایی ساخته شده باشند) برگزار خواهد شد.

دهمین جشنواره بین المللی فیلم 100 ثانیه ای از 14 تا 21 اسفند و مراسم اختتامیه نیز 14 اسفند ماه سال جاری در حوزه هنری کشور در تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: آشیانه ، مدیر ، جشنواره ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.