مصطفی رحماندوست ، افسانه شعبان نژاد و بابک نیک طبع اعضای کمیته علمی جشنواره روشنا معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ رییس حوزه هنری استان کرمان گفت:با هدف بهره‌گيري از نظرات كارشناسان برجستة حوزة شعر كودك و نوجوان در جهت كيفيت‌افزايي جشنوارة «روشنا»، كميته‌اي علمي و تخصصي متشكل از صاحب‌نظران اين عرصه تشكيل شده كه حضور این سه استاد در كميتۀ یادشده قطعي شده است.

محمد حسین ملکی افزود:اين كميتة علمي، بر بخش‌هاي تخصصي جشنواره نظارت دارد

وی با اشاره به انتشار فراخوان جشنواره در هشت استان كشور، گفت: فراخوان جشنوارة منطقه‌اي شعر كودك و نوجوان «روشنا» با دعوت از شاعران استان‌هاي اصفهان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، هرمزگان و یزد براي خلق اثر با موضوع «نماز» در دو بخش شعر كودك و شعر نوجوان منتشر شده است.

رییس حوزه هنری استان کرمان خاطر نشان کرد : شاعران براي دريافت فراخوان و آگاهي از محورهاي پيشنهادي موضوع جشنواره، مي‌توانند به پايگاه اينترنتيwww.artkariman.irمراجعه كنند و يا با شماره‌تلفن 034-32262670 تماس بگيرند. آخرين مهلت فرستادن اثر به جشنوارة «روشنا» 20 بهمن‌ماه 1394 اعلام شده است.

وی گفت : اين جشنواره با هدف ترویج نماز و ایجاد علاقه‌مندی به این فریضۀ الهی در بین کودکان و نوجوانان و پاس‌داشت پدیدآورندگان آثار ادبی در این زمینه، اسفندماه 1394 در کرمان برگزار می‌شود.

گفتنی است جشنوارۀ منطقه‌ای شعر کودک و نوجوان «روشنا» به همت و با مشارکت حوزه هنری استان کرمان، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، ستاد اقامه نماز استان کرمان و اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ت

برچسب ها: اعضا ، کمیته ، جشنواره ، روشنا ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.