کمیته فرهنگ سلامت سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان تا پایان آبان ماه جاری به ارائه فعالیت های مختلف در زمینه دیابت و راهکارهای پیشگیری از آن پرداخته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، سرپرست کمیته فرهنگ سلامت با بیان این مطلب گفت: کمیته فرهنگ سلامت سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان به مناسبت روز جهانی دیابت در 23 آبان ماه، در این ماه به فرهنگ سازی پیشگیری از دیابت در قالب برگزاری سلسله نشست ها و ارائه طرح های تبلیغاتی پرداخته است.
مجتبی روانان اظهار داشت: سلسله نشست های "چگونه دیابت را شکست دهیم" در همین راستا سه شنبه های هر هفته در حال برگزاری است که علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت esfahanfarhang.ir مراجعه کنند.
وی افزود: کمیته فرهنگ سلامت سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان تا پایان آبان ماه جاری به ارائه فعالیت های مختلف در زمینه دیابت و راهکارهای پیشگیری از آن پرداخته که در قالب پل های عابر پیاده، لایت باکس‌های سطح شهر صورت می گیرد.
وی تصریح کرد: لایت باکس‌ها به عنوان یک رسانه شهری با توجه به ساختار فیزیکی متفاوتی که دارند، بخشی از تبلیغات آموزشی کمیته فرهنگ سلامت سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان را فرا گرفته است که هر یک از این تابلوها با توجه به موقعیت مکانی برای دو نوع مخاطب سواره و پیاده کاربرد دارد.
روانان خاطرنشان کرد: تعداد 400 تابلوی لایت باکس در یک حرکت بزرگ شهری در قالب تصویرسازی به معرفی دیابت پرداخته که در این طرح ها به مواردی همچون کنترل دیابت با مصرف سبزیجات، جدی گرفتن فشار خون، مصرف نکردن قند و ... اشاره دارد.
گفتنی است؛ لایت‌ باکس‌ها به عنوان جدیدترین سازه در تبلیغات شهری است که به کمک آن می‌توان به شیوه‌ای جذاب هرآنچه که نیاز است به شهروندان آموزش داد .



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار