همدان؛

دانشگاه‌ها افراد متخصص تربیت ‌کنند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: دانشگاه‌ها افراد متخصص و دارای مهارت بالا تربیت ‌کنند.

دانشگاه‌ها افراد متخصص تربیت ‌کنندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ آیت الله غیاث الدین طه محمدی در دومین همایش ملی نقش رونق اقتصادی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی اظهار داشت: افراد جویای کار در کشور به دنبال یافتن شغل های اداری هستند در حالی که باید کار آفرینی مورد توجه قرار گیرد تا بتوانند با ایده های نو برای خود و دیگران فضای کسب و کار ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه دانشگاه‌ها باید افراد متخصص و دارای مهارت تربیت ‌کنند افزود: افراد در حرفه خود با مهارت و توانمندی می توانند به پیشرفت های چشمگیری دست یابند.

امام جمعه همدان گفت: فقر ریشه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی است و به همین دلیل است که حضرت علی(ع) مرگ را بهتر از فقر می‌داند.

آیت الله طه محمدی ادامه داد: بسیاری از خودکشی‌ها ریشه در فقر دارد و دین مبین اسلام برای مبارزه با فقر آمده و همه مسلمانان باید برای مبارزه با فقر تلاش کنند.

طه‌محمدی خاطرنشان کرد: این تفکر به غلط در کشور رایج شده که معتاد یک بیمار است در حالی که تنها یک بیمار نیست زیرا صدها نفر دیگر را درگیر می‌کند و اگر بیمار بود تنها به خود آسیب می‌زد.

وی با بیان اینکه تنها انسان واقعی می‌تواند انسان تربیت کند، اظهار کرد: فردی که بویی از انسانیت نبرده، نمی‌تواند انسان تربیت کند، بنابراین تا انسان‎های کامل ظهور و بروز نکنند مشکلات ادامه خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در همدان با بیان اینکه یکی از مشکلات کشور این است که نورچشمی‌ها سر کار هستند، افزود: همه 70 میلیون نفر جمعیت کشور می‌خواهند کار اداری داشته باشند و ماهانه حقوق دریافت کنند و کاری انجام ندهند.

انتهای پیام/ د
برچسب ها: دانشگاه ها ، متخصص ، تربیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.