معاون غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی آبادان از خرید دو میلیارد و۴۰۰ میلیون ریال دارو برای خدمات‌رسانی در مرز شلمچه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛مرتضی جعفری با بیان اینکه این میزان دارو در بخش نخست خریدها انجام شد، گفت: در صورت نیاز به داروهای بیشتر، امکان تامین و تهیه داروهای جدید به میزان قبل وجود دارد.

وی افزود: هیچ نگرانی از بابت کمبود دارو در مرز شلمچه وجود ندارد.جعفری گفت: داروهای خریداری شده در محل داروخانه مرکز فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان در مرز شلمچه توزیع می‌شود.

معاون غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی آبادان از داروهای عمومی، سرماخوردگی، آنتی‌هیستامین‌ها، آنتی‌بیوتیک‌ها، داروهای فشار خون و بیماران دیابتی و انواع سرم‌ها تزریقی  به عنوان اقلام دارویی موجود برای زائران اربعین حسینی نام برد.

وی با اشاره به تجربه سال گذشته در همین زمینه افزود: براساس نیازسنجی انجام شده، داروهای مورد نیاز براساس فهرست دارویی جدید تعیین و خریداری شد.

جعفری گفت: بخشی از داروهای خریداری‌ شده برای بیمارستان صحرایی و درمانگاه موقت دانشکده علوم پزشکی آبادان در شلمچه نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.