۸۰۵ زائر به بیمارستان صحرایی شلمچه مراجعه کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛مقام  رئیس مرکز مدیریت فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به اینکه بیمارستان صحرایی و درمانگاه موقت دانشکده علوم پزشکی آبادان در مرز شلمچه به صورت ۲۴ ساعته مشغول خدمات‌رسانی به زائران اباعبدالله الحسین است، گفت: از ۸۰۵ نفر مراجعه کننده به بیمارستان صحرایی مستقر در منطقه شلمچه تنها یک نفر به دلیل ناراحتی قلبی به بیمارستان ولیعصر خرمشهر منتقل شد و مابقی مراجعان پس از درمان سرپایی به پیاده روی خود ادامه دادند.

دکتر شهرام مقام افزود: بیشتر مراجعان به درمانگاه موقت و بیمارستان صحرایی دانشکده علوم پزشکی آبادان را بیمارانی با علائم دردهای عضلانی، اسکلتی و بیماریهای سطحی گوارشی تشکیل می دادند.

وی گفت: در زمان حاضر پزشک مرد، پرستار زن و مرد و تکنسین های فوریت های پزشکی در مرز شلمچه مشغول به خدمات رسانی به زائران هستند.

رئیس مرکز مدیریت فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به استقرار پنج دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس دانشکده علوم پزشکی آبادان در شلمچه افزود: ۷۰ تکنسین فوریت های پزشکی به صورت کشیک های مختلف در شلمچه حاضر و به زائران خدمات رسانی می کنند.

مقام  از توزیع رایگان دارو، مشاوره مامایی، معاینه توسط پزشک، بستری موقت و خدمات پرستاری به زائران کربلا در بیمارستان صحرایی مرز شلمچه به عنوان برخی اقدامات قابل ارائه برای زائران اربعین توسط این مرکز نام برد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.