کرمانشاه؛

صدور 10 هزار گذرنامه درکرمانشاه در يک ماه گذشته

فرمانده انتظامی استان گفت: طي يک ماه گذشته بيش از 10 هزار گذرنامه توسط اداره گذرنامه انتظامی کرمانشاه صادر شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ و  به نقل از پایگاه خبری پلیس فرمانده انتظامي استان گفت: طي يک ماه گذشته بيش از 10 هزار گذرنامه توسط اداره گذرنامه انتظامي کرمانشاه صادر شده است و با هدف کاهش اتلاف وقت زائران، فرايند صدور گذرنامه ظرف مدت 72 ساعت انجام مي گيرد.
 سردار "منوچهر امان اللهي" در کميسيون عمليات ويژه اربعين بر نقش خدمتگزاري کارکنان انتظامي تأکيد کرد و اظهار داشت: نيروي انتظامي آمادگي ارائه هرگونه خدمت به زائران اربعين حسيني را دارد.
وي افزود: تمهيدات لازم در راستاي پوشش امنيتي و انتظامي مناسب انديشيده شده است و برقراري نظم و امنيت توقفگاه ها، زائرسراها و محل هاي تردد زائران در دستور کار قرار دارد.
اين مقام ارشد انتظامي استان تصريح کرد: در حال حاضر 156 زائرسرا در سطح استان خدمت ارائه مي دهند و دو موکب شخصي نيز از محل موقوفات با ظرفيت پذيرش روزانه 25 هزار نفر و نيز اسکان 1000 نفر در شب استقرار يافته است.
سردار امان اللهي خاطرنشان ساخت: در راستاي رفاه حال مردم، کارکنان اداره گذرنامه و مهاجرت انتظامي استان تا زمان حضور مراجعان، در محل کار خود حضور خواهند داشت، همچنين پليس +10 نيز ساعت کاري خود را تا 17 عصر افزايش داده است.
وي ادامه داد: طي يک ماه گذشته بيش از 10 هزار گذرنامه توسط اداره گذرنامه انتظامي کرمانشاه صادر شده است و با هدف کاهش اتلاف وقت زائران، فرايند صدور گذرنامه ظرف مدت 72 ساعت انجام مي گيرد.
فرمانده انتظامي استان يادآور شد: در راستاي تسهيل در ارائه خدمات گذرنامه، هماهنگي هاي لازم با سرکنسولگري عراق در استان جهت صدور به موقع ويزا صورت گرفته است.
سردار امان اللهي با بيان اينکه اتباع خارجي تنها از مرز شلمچه اجازه عبور از مرز را دارند، تصريح کرد:  تا امروز حدود 500 مورد برگ خروج براي مشمولان نظام وظيفه جهت شرکت در پياده روي اربعين صادر شده است.
وي از توزيع بسته هاي فرهنگي و آموزشي در بين زوار خبر داد و افزود: پليس راه استان با هدف کاهش تصادفات در حومه روستاها در اربعين امسال، از ظرفيت راهوران محله که از بين دهياران آموزش ديده انتخاب شده اند، بهره گرفته است.  
مقام ارشد انتظامي استان بر لزوم استفاده از ظرفيت پليس افتخاري تأکيد کرد و گفت: پرسنل نيروي انتظامي تأمين نظم و امنيت را در اولويت کاري خود قرار داده اند، از اين رو استفاده از توان پليس افتخاري در ساير حوزه هاي مربوط به اربعين ضروري است.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.