52 تخت شیمی درمانی به مجموع تخت های بیمارستان سید الشهدا افزوده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در پی بازسازی ساختمان قدیمی بیمارستان سید الشهدا که بزرگترین بیمارستان بیماران صعب العلاج استان اصفهان است، برای بهبود و افزایش خدمات 52 تخت شیمی درمانی به مجموع تخت های این مرکز افزوده شد.

غلامرضا اصغری به بهره برداری از بخش های جدید این بیمارستان هم اشاره کرد و افزود: افتتاح بخش های جدید، ظرفیت شیمی درمانی بیمارستان را 3 برابر افزایش داده و در تلاش هستیم تفکیک مکان‌های بستر بیماران براساس رده بندی سن آنان صورت گیرد.

وی ادامه داد: در قسمت دیگر بیمارستان سید الشهدا بخش های رادیوتراپی، بیماران تالاسمی و هموفیلی در حال فعالیت است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بهره گیری از روش های نوین برای درمان انواع سرطان را از اقدامات دیگر برشمرد وگفت ۱۱ مورد پیوند مغز استخوان یکی از روشهای نوین می باشد که در این بیمارستان صورت گرفته است.

اصغری افزود: تمام مراحل شیمی درمانی بیمارستان سیدالشهدا تحت پوشش بیمه سلامت است که براین اساس حدود ۱۰ درصد کل هزینه‌ها را بیمار پرداخت و مابقی برعهده دولت می باشد.

بیمارستان سیدالشهدا با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و همت خیران با زیر بنای یک هزار و ۸۹۰ متر مربع در 3 طبقه تعمیر، باز سازی و آماده خدمت رسانی به بیماران صعب العلاج است .



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار