جهیزیه 42 نوعروس و تازه داماد گیلانی آستارایی تامین شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛مدیر کمیته امداد امام خمینی آستارا از اهدای کمک هزینه 455 میلیون ریالی به نوعروسان و تازه دامادهای زیرپوشش این نهاد خبر داد.

رحمت‌الله رجبی با بیان اینکه یکی از راهکارهای توانمند سازی مددجویان، تلاش برای فراهم‌سازی زمینه ازدواج سالم در آنها است گفت : کمیته امداد با تأمین جهیزیه نوعروسان، زمینه را برای تشکیل خانواده برای جوانان زیرپوشش فراهم می‌کند.

وی یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها و خدمات کمیته امداد امام را پرداخت کمک هزینه ازدواج و تأمین جهیزیه به نوعروسان و تازه دامادهای مورد حمایت برای برطرف کردن بخشی از مشکلات مالی و آغاز زندگی مشترک است.

به گفته مدیر کمیته امداد آستارا از آغاز سال 95 تا کنون 42 مورد کمک هزینه تأمین جهیزیه و ازدواج در 3 بخش هدیه پسران، ازدواج دوباره و تهیه جهیزیه برای نوعروسان به ارزش 455 میلیون ریال به نوعروسان و تازه دامادهای زیرپوشش این نهاد و اقشار کم درآمد جامعه پرداخت شده است.

رجبی با اشاره اینکه این مقدار هزینه از محل اعتبارات دولتی و کمک‌های خیران تأمین شده است افزود : از 42 مورد کمک هزینه تأمین جهیزیه و ازدواج 32 مورد برای نوعروسان، 9 مورد هدیه پسران و یک مورد برای ازدواج دوباره است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی آستارا با اشاره به مزایای شرکت زوجین در کلاس‌های مشاوره و آموزشی گفت : کلاس‌های مشاوره و آموزشی در زمینه‌های بهداشت روانی، بهداشت فردی و خانواده از جمله کلاس‌هایی بوده که برای زوجین توسط این نهاد پیش‌بینی شده است.

30 هزار و 330 نفر در قالب 2 هزار و 911 خانوار زیرپوشش خدمات درمانی، رفاهی، فرهنگی، آموزشی، خوداشتغالی و درمانی کمیته امداد آستارا هستند .


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.