در ایام اربعین تبادلات تجاری درمرز شلمچه با عراق قطع نمی‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛موسوی دبیر ستاد اربعین سازمان منطقه آزاد اروند گفت: تردد کامیون‌ها و تبادلات تجاری در ایام اربعین به میزانی که طرف عراقی توانایی داشته باشد انجام می‌شود و این موضوع از طرف ما با هیچ مشکلی مواجه نیست.

علی موسوی ، با اشاره به اینکه جاده‌ای به طول 500 متر در شلمچه ایجاد شد افزود: با توجه به تردد تعداد زیادی از زوار از مرز شلمچه تأکید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند بر حفظ روابط تجاری با عراق است.

وی گفت: مرز شلمچه علاوه بر اینکه نقطه پرتردد برای رفتن زوار به عراق است یک مرز با تبادلات تجاری نیز محسوب می‌شود.

دبیر ستاد اربعین سازمان منطقه  آزاد اروند افزود: به همین منظور تأکید ما بر حفظ این رابطه در همه بازه‌های زمانی ازجمله ایام پرتردد مانند اربعین است.

موسوی گفت: بر این اساس جاده‌ای به طول 500 متر در مرز شلمچه ایجاد کردیم تا تبادلات تجاری و تردد زوار با سهولت بهتری انجام شود.

وی توان و ظرفیت طرف عراقی را در میزان تبادلات تجاری به‌خصوص در بحث میوه و تره‌بار مؤثر دانست و افزود: به میزانی که طرف عراقی توانایی داشته باشد تردد کامیون‌ها  و تبادلات تجاری انجام می‌شود و این موضوع از طرف ما با هیچ مشکلی مواجه نیست.

دبیر ستاد اربعین سازمان منطقه آزاد اروند گفت: درب خروجی  این مسیر برای مبادلات تجاری نیز توسعه پیدا کرده و از 5.5 متر به 12 متر افزایش یافته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.