فرماندار ماکو از اجرای طرح‌های مختلف برای دستگیری عاملان مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارشخبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ شاهین علیزاده در جلسه کمیسیون مبارزه با مواد مخدر شهرستان ماکو که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: در راستای پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر امسال اقدامات قابل توجهی انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه مبارزه و پیشگیری از مواد مخدر کار یک دستگاه نیست، تصریح کرد: در این خصوص همه دستگاه‌های ذی‌ربط باید درگیر باشند و در زمینه مبارزه، پیشگیری و اطلاع‌رسانی از مضرات مواد مخدر، گام بردارند.

فرماندار ماکو از برگزاری نمایشگاه‌های مختلف در این خصوص، برگزاری دوره اطلاع رسانی برای دانش‌آموزان، برگزاری دوره اطلاع‌رسانی برای دانشجویان، خانواده‌ها و کارکنان دستگاه‌های اجرایی ماکو خبر داد و گفت: این دوره‌ها برگزار شده تا افراد با آثار سوء مواد مخدر بیش‌تر آشنا شوند.

وی با بیان اینکه در راستای مبارزه با مواد مخدر، ستاد مبارزه با مواد مخدر ماکو نسبت به تشکیل کمیته‌های درمان و حمایت‌های اجتماعی، کمیته مقابله با عرضه، کمیته فرهنگی و پیشگیری تشکیل شده است، ادامه داد: لازم است این کمیته‌ها به نحو شایسته‌ای فعالیت داشته باشند.

علیزاده در ادامه به کشفیات مواد مخدر در ماکو طی سال جاری اشاره کرد و اظهار داشت: در راستای مبارزه با مواد مخدر طرح‌های مختلفی اجرایی می‌شود و در این خصوص عاملان مواد مخدر دستگیر می‌شوند که امسال 192 عامل مواد مخدر در ماکو دستگیر شده است.

فرماندار ماکو با بیان اینکه امسال 19 کیلوگرم مواد مخدر نیز در این شهرستان کشف و ضبط شده است، اعلام کرد: با عاملان مواد مخدر به صورت جدی برخورد می‌شود و در این خصوص نیازمند همکاری هر چه بیشتر مردم هستیم.

وی جمع‌آوری معتادان را از دیگر اقدامات انجام گرفته در این زمینه عنوان کرد و گفت: در این راستا معتادان را جمع‌وری و برای ترک اعتیاد به مراکز ترک اعتیاد این شهرستان منتقل می‌کنیم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.