یک مرد 33 ساله به دلیل در دست داشتن تابلویی با مضمون اعتراضی، مورد حمله حامیان دونالد ترامپ قرار گرفت.

 به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از گاردین، یک مرد 33 ساله از شهر «رینو» در ایالت «نوادا» در مصاحبه با گاردین اظهار داشت به دلیل در دست داشتن یک تابلو با مضمون «جمهوری‌خواهان علیه ترامپ،» مورد حمله نیروهای امنیتی کمپین دونالد ترامپ و حامیان وی قرار گرفته است.

وی اعلام کرد در گردهمایی جمهوری‌خواهان در رینو حضور داشت که حامیان ترامپ به طور ناگهانی به وی حمله کردند و او را کتک زدند. این مرد 33 ساله دلیل مخالفت خود با ترامپ را سیاست‌های وی در خصوص مکزیک، رفتار ناشایست با زنان و مسلمانان اعلام کرد. وی دونالد ترامپ را «فاشیست و دیکتاتور» توصیف کرد.

در این گردهمایی هرج و مرج زیادی به پا شد و از میان جمعیت افرادی فریاد می‌زدند که تظاهرکنندگان مسلح هستند و ترامپ سریعا با کمک نیروهای امنیتی از محل خارج شد. اما پس از مدتی، سرویس مخفی آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد فردی که در جریان این تظاهرات بازداشت شد، سلاحی به همراه نداشت و آزاد شد.

این مرد 33 ساله فقط به آرامی به سوی جایگاه ترامپ حرکت کرد و قصد ایجاد اغتشاش و مزاحمت نداشت؛ اما به یکباره با هجوم جمعیت مواجه شد. وی می‌گوید زمانی که پلیس فرا رسید و او را بازداشت کرد، در واقع او را از دست مردمی که می‌خواستند خفه‌اش کنند، نجات داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار