ترامپ: با آمدن هیلاری، قانون اساسی آمریکا با بحرانی جدی روبرو می شود

نامزد جمهوری خواه انتخابات آمریکا گفت با آمدن هیلاری، قانون اساسی این کشور با بحرانی جدی روبرو می شود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، دونالد  ترامپ در آیووا گفت: ما (جمهوری خواهان) قصد داریم که در این انتخابات برنده شویم و به کاخ سفید بازگردیم. من لازم است در اینجا از مردم آیووا تشکر کنم. شما با روی گشاده از من استقبال کردید.

این غیرقابل وصف است. تغییر واقعی با لغو و جایگزینی فوری طرح بیمه اوباما آغاز می شود.این طرح یک فاجعه واقعی است. وی افزود: تغییر واقعی به معنای بازگشت صداقت و درستکاری به دولت ما است.

هیچ شکی وجود ندارد که جیمز کومی رئیس اف بی آی و نیروهای متخصص آن از این توانایی برخوردار هستند که اطلاعات کافی را برای اعلام جرم ضد هیلاری کلینتون با وجود تلاش های وی و اطرافیانش برای کم ارزش جلوه دادن و بی اعتبار کردن اف بی آی، جمع آوری کنند.اگر هیلاری کلینتون برنده شود این موضوع یک بحران غیرمنتظره برای قانون اساسی به وجود خواهد آورد.

در این حالت ما شاهد رئیس جمهوری خواهیم بود که ضد وی اعلام جرم شده است و به فوریت شاهد محاکمه وی به خاطر جرایمش خواهیم بود.امروز ما از این موضوع آگاه شدیم که هیلاری کلینتون اطلاعات فوق محرمانه و طبقه بندی شده را از طریق مستخدمه خود ارسال کرده است.

آیا شما اخبار مربوط به این موضوع را که اخیرا منتشر شده است، دیده اید.این اقدامات وی سبب شده است که دسترسی به این اطلاعات سبب شود تا امنیت ملی آمریکا کاملا در خطر قرار گیرد.این موضوع اخیرا از طریق وبسایت ویکیلیکس افشا شد.

این نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت:ما به دولتی نیازمندیم که از روز نخست برای مردم آمریکا کار کند.این موضوع با وجود هیلاری کلینتون امری غیرممکن خواهد بود. او نخستین مظنون در تحقیقات جنایی است.

افتضاح های کنونی وی در صورت رسیدن به مقام ریاست جمهوری همچنان ادامه پیدا خواهد کرد.این موضوع سبب می شود که وی نتواند به خوبی دولت را اداره کند.اجازه بدهید به این موضوع به خوبی فکر کنیم.اگر هیلاری کلینتون وارد کاخ سفید شود منافع خاص وی سبب گمراهی کشور ما خواهد شد.

این دقیقا همان چیزی است که وی انجام می دهد.در بطن این انتخابات یک سوال ساده وجود دارد و آن این است که آیا کشور ما را افرادی هدایت خواهند کرد که از یک طبقه سیاسی فاسد هستند؟

اگر ما برنده این انتخابات شویم منافع سیاستمداران فاسد از بین می رود.اگر ما برنده شویم منافع مردم آمریکا تضمین می شود و شما بسیار خوشبخت خواهید بود. اگر ما برنده شویم آنگاه کشور ما برنده خواهد شد و این روند ادامه پیدا خواهد کرد.

وی گفت: هیلاری کلینتون در یک جلسه محرمانه در وال استریت اعلام کرده است که وی خواهان کاهش هزینه های مربوط به بیمه درمانی و امنیت اجتماعی است. کلینتون خواهان از بین بردن بیمه درمانی و امنیت اجتماعی شماست.او می خواهد که منافع مربوط به شما را به مهاجران غیرقانونی بدهد. من قصد دارم که امنیت اجتماعی و بیمه درمانی شما را حفظ کنم.من از کارگران آمریکایی حمایت خواهم کرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار