رئیس پلیس عملیاتی فرماندهی انتظامی استان اردبیل گفت: 23 مرکز پلیس فوریتی در سطح استان فعالیت می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ رسول سلحشور با اشاره به فعالیت‌های فوریتی پلیس 110 و سامانه دایر شده در این زمینه اظهار کرد: این سامانه 16 سال است که فعالیت می‌کند و ما در استان اردبیل شاهد فعال شدن 23 مرکز و 36 خط پاسخگویی پلیس برای مردم هستیم که انتظار می‌رود مردم اخبار فوریتی را به پلیس 110 اطلاع دهند.

وی عمده اهداف شکل‌گیری پلیس 110 را محقق شدن پلیس پاسخگو، افزایش جلب رضایتمندی مردم و کاهش فاصله مردم با پلیس اعلام کرد و افزود: ما در پلیس 110 با جمع‌آوری اخبار فوریتی با اولویت اول و غیر فوریتی در اولویت بعدی سعی می‌کنیم پاسخگوی مردم باشیم و انتظار داریم هموطنانمان نیز با اطلاع دادن اخبار فوریتی پلیس را در ارائه خدمات سریع‌تر و مناسب‌تر همراهی و همکاری کنند.

رئیس پلیس عملیاتی فرماندهی انتظامی استان اردبیل از فعالیت 23 مرکز پلیس فوریتی در سطح استان خبر داد.

سلحشور میانگین زمان رسیدن پلیس در عملیات‌های فوریتی را در داخل شهر 15 دقیقه و جاده‌‌ها 20 دقیقه اعلام کرد و ادامه داد: البته در اخبار غیر فوریتی به تناسب شرایط و موقعیتی که وجود دارد ممکن است این بررسی‌ها ساعت‌ها و حتی روزها طول بکشد.

وی تصریح کرد: در اخبار غیرفوریتی مردم نباید انتظار داشته باشند که پلیس در کمترین زمان اقدام کند، زیرا قرار است در قالب سامانه 110 به عنوان سامانه فوریتی پلیس اخبار سریع واصل و مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: اردبیل ، فعالیت ، مرکز ، پلیس ، فوریتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.