مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل گفت: با برنامه‌ریزیهای انجام شده ۷۴۶ روستاهای استان اردبیل تا پایان امسال مجهز به اینترنت پرسرعت می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ بهروز رزمی افزود: هم‌اکنون با توجه به نیاز روزمره افراد به اینترنت 20 روستای شهرستان سرعین تا پایان امسال مجهز به اینترنت پرسرعت می‌شوند تا بتوانیم تمامی مناطق این شهرستان را از اینترنت برخوردار کنیم.

وی افزود: در حال حاضر برای ایجاد شغل پایدار در حوزه ICT ابلاغیه‌هایی توسط مقام عالی وزارت به دست آمده است تا بتوانیم این نعمت را در اختیار همگان قرار دهیم و تمامی افراد علاقمند در این حوزه به کسب و کار اینترنتی بپردازند و به اهداف خود در این مسیر دست می‌یابند.

رزمی گفت: تا پایان امسال به تعداد 746 روستاهای استان اردبیل تا پایان امسال مجهز به اینترنت پرسرعت می‌شوند و در حوزه ICT از تمامی شرکتهای فعال و برجسته کشوری و فارغ التحصیلان و دانشجویان و جوانان علاقمند جویای کار دعوت به عمل آمده است.

وی افزود: زیرساختهای ارتباطی شهرستان سرعین بایستی به صورت کامل و دقیق بررسی شود تا بتوانیم حداکثر تا پایان امسال تمامی روستاها و مناطق صعب‌العبور این شهرستان را نیز مجهز به اینترنت پرسرعت کرده و آنها را از خدمات ارتباطاتی و اینترنتی برخوردار کنیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.