مربی تیم ملی فوتبال گفت: ما موفقیت ها را راحت بدست نیاوردیم و محرومیت ها برای ما چالش انگیز است.

کروز: محرومیت ها برای تیم ملی چالش انگیز است
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اوسیانو کروز در حاشیه تمرین تیم ملی بیان کرد: از تمرینات رضایت داریم. تمرینات خوبی را در تهران پشت سر گذاشتیم. بازیکنان عملکرد خوبی داشتند و قابلیت  بازیکنان را بازبینی مجدد می کنیم.

وی درباره محرومیت بازیکنان و مربیان ایران تصریح کرد: به شخصه فکر می کنم که به این محرومیت ها باید به عنوان یک چالش نگاه کنیم. در ایران هیچ چیز را راحت به دست نیاوردیم و همه چیز دشوار به دست آوردیم.ما به مصاف سوریه  می رویم تا از نام ایران دفاع کنیم. به وی‍‍ژه به خاطر این محرومیت ها باید سعی کنیم با تمرکز و جنگندگی بیشتر سوریه را شکست دهیم و با به دست آوردن سه امتیاز پاسخ خوبی به همه بدهیم. 

کروز عنوان کرد: مهم ترین مساله این است که بازیکنان ما احتیاج به بازی های دوستانه دارند. مقصر فوت پادشاه تایلند ما نبودیم و آن بازی لغو شد. مهم این است که بازیکنان باید در بازی های دوستانه تجربه به دست آورند.

کروز در پایان خاطر نشان کرد: بازی بسیار دشواری را مقابل سوریه پیش رو داریم. به طور حتم تیم ملی سوریه به طور شانسی مقابل کره جنوبی به تساوی دست نیافته است. این تیم چین را شکست داده است و از ازبکستان هم که گل مردودی دریافت کردند و باید این بازی مساوی می شد.همه فکر می کنند که بازی آسانی است اما خیلی بازی سخت و دشواری داریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار