تدریس معلم شادگانی از روی کپی صفحات کتب درسی صحت ندارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛زواره معاون سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: اداره کل آموزش و پرورش خوزستان رسماً اعلام کرد که تدریس معلم از روی کپی صفحات کتب درسی صحت ندارد و تمام دانش‌آموزان، کتاب درسی دارند.

«در روزهای اخیر عکسی در شبکه های اجتماعی انتشار یافت که مشخص می‌کرد خانم معلمی در یکی از مدارس شهرستان شادگان استان خوزستان به دلیل نرسیدن کتب درسی به دست دانش‌آموزانش، مجبور است هر روز با استفاده از کپی صفحات کتاب‌ها، اقدام به تدریس کند.

انتشار این عکس، انتقاداتی به مسئولان آموزش و پرورش در سطح جامعه وارد کرد که چرا با وجود گذشت نزدیک به 40 روز از آغاز سال تحصیلی، در گوشه‌ای از کشور دانش آموزان مجبور هستند بدون کتاب از روی برگه های تصویر کتب درس بخوانند.

معاون سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش افزود: ثبت نام اینترنتی کتب بارها تمدید شده است و هم اکنون نیز امکان ثبت نام وجود دارد و دانش‌آموزانی که به هر دلیلی فاقد کتاب هستند می‌توانند از طریق پست کتاب‌ها را درِ منزلشان تحویل بگیرند و تصور می‌کنم پخش چنین مطالبی فرافکنی بوده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.