استاندار خوزستان برای جذب بودجه‌ای ویژه جهت رفع محرومیت شهرک طالقانی ماهشهرقول مساعد داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛هاشمی امام جمعه شهرک طالقانی با تأکید بر لزوم توجه ویژه مسؤولان به رفع مشکلات شهرک طالقانی گفت: قول مساعدی برای جذب بودجه‌ای ویژه جهت رفع محرومیت شهرک طالقانی از سوی استاندار در سفر آینده رئیس جمهور به استان خوزستان داده شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید سلمان هاشمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرک طالقانی پس از تسلیت ایام سوگواری سیدالشهدا و شهادت حضرت رقیه(س) افزود: زحمات و عزاداری‌های عزاداران حسینی به ویژه استقبال زوار امام حسین(ع) واقعا قابل تقدیر است که نشان‌دهنده ارادت خاص مردم به اهل بیت علیهم السلام است.

وی گفت: اما درخواستی که از مردم و عزاداران حسینی می‌شود این است که عنایت خاصی به برگزاری مجالس عزاداری امام حسن مجتبی(ع)مظلوم حضرت زهرا(س) داشته باشند.

امام جمعه شهرک طالقانی در ادامه با اشاره به دغدغه مهم مقام معظم رهبری در بیان مفهوم شعار مرگ بر آمریکا، افزود: مفهوم واقعی شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر سلطه آمریکا و سیاست‌های آن است.

هاشمی گفت: مردم ایران در سال‌های متمادی مورد ظلم قرار گرفته‌اند که بنا بر دستورات قرآن کریم باید همواره صدای مظلوم به گوش تمام جهانیان برسد.

وی در پاسخ به واکنش آمریکایی‌ها به شعار مرگ بر آمریکا از سوی ایرانیان در روز 13 آبان، گفت: در شرایطی که آمریکایی‌ها به هیچ یک از تعهدات خود در مذاکره با ایران عمل نکرده‌اند و تحریم‌های علیه ایران پابرجاست، این شعار بسیار شعار به جایی است و حتما باید گفته شود.

خطیب جمعه شهرک طالقانی در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در روز 12 آبان، افزود: اینکه برخی از مسؤولان داخلی مخالف با گفتن شعار مرگ بر آمریکا هستند یک جهالت است و بیان‌کننده این است که موافق با تفکرات غربی هستند.

وی گفت: مردم بدانند که تمام قتل‌عام مردم بیگناه در سوریه، عراق و یمن برگرفته از سیاست‌ها و تفکرات خبیث آمریکاست.

هاشمی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به جلسه هفته گذشته استاندار خوزستان و معاون وزیر نفت با مسؤولان شهرستان ماهشهر اشاره کرد و افزود: در این جلسه به مشکلات شهرک طالقانی اشاره شد و از استاندار درخواست شد مأمور ویژه ای برای رسیدگی به مشکلات شهرک در نظر بگیرند.

وی گفت: که ان‌شاألله در آینده‌ای نزدیک استاندار خوزستان نیز از شهرک طالقانی دیدن خواهد کرد و در جریان مستقیم اجرای مصوبات قرار می‌گیرد.

امام جمعه شهرک طالقانی اضافه کرد: همچنین در این جلسه قول مساعدی برای جذب بودجه‌ای ویژه برای رفع محرومیت شهرک طالقانی از سوی استاندار در طی سفر آینده رئیس جمهور به استان خوزستان داده شد.

هاشمی در ادامه با درخواست از مسؤولان شهرستان در توجه ویژه به رسیدگی به مشکلات شهرک طالقانی گفت: با هزینه کردن بخشی از مبلغ 9 درصد ارزش افزوده‌ای که صنایع به شهرداری ها تزریق می کنند، در شهرک طالقانی می‌توان پیشرفت قابل توجهی مشاهده کرد.

وی در پایان متذکر شد: مسؤولان اگر نگاه خود را در رفع مشکلات شهرک طالقانی تغییر ندهند باید شهرک طالقانی به شهر تبدیل شود و مستقل شود که این به نفع همه است و آینده روشنی را برای شهرک طالقانی رقم خواهد زد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.