امام جمعه آبادان گفت: اربعین همایش بزرگی است که نماد بصیرت و مبارزه با استکبار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛امام جمعه آبادان امروز در جمع نمازگزاران مسیر پیاده روی اربعین سالار شهیدان را یک مسیر هدفمند خواند که لازم است اتحاد و یکدلی در طول مسیر میان رهروان برقرار باشد.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی پور افزود: دشمن در صدد است با تفرقه افکنی در این صحنه نیز به اهداف خود برسد اما باید دانست اربعین نقطه ای است برای اتصال نهضت امام حسین (ع) به نهضت امام زمان(عج).

او با اشاره به 13 آبان و  قدردانی از حضور پرشور مردم و بویژه دانش آموزان گفت: شعار مرگ بر آمریکا شعاری راهبردی و همراه با شعور است بطوری که امروز هر کس در هر جایی از دنیا قصد قیام دارد از این شعار استفاده می کند چرا که خوب می داند در لگد مال شدن شرفش  رد پایی از آمریکا دیده می شود.

خطیب جمعه آبادان در بخش  دیگری از سخنانش عنوان سال را یاد آور شد و به مسئولان تذکر داد اکنون زمان پاسخگویی است که با گذشته هشت ماه از سال چقدر کیفیت کار خود را در امور مختلف افزایش داده اند.

وی لازمه این مهم را مطالبه گری مردم و البته وظیفه رسانه ها دانست.انتخاب رییس جمهور لبنان هم نکته دیگری بود که حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی پور آن را حائز اهمیت خواند و افزود: انتخاب میشل عون پیروزی بزرگی برای حزب الله است.روز فرهنگ عمومی و علم نیز دو موضوع دیگر مورد توجه امام جمعه آبادان بود که خواستار توجه به آن از سوی مدرسان جامعه و مردم شد چرا که نخبگان سرمایه های عظیم یک کشور هستند.

خطیب جمعه آبادان در پایان با تجلیل از تعامل دولت و مجلس در تغییرات ایجاد شده در کابینه رییس جمهور گذری به تخلف اقتصادی در صندوق فرهنگیان داشت و تاکید کرد: باید با این تخلفات برخورد شود و نباید اجازه داد مفاسد اقتصادی در کشور اتفاق بیافتد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.