برنامه‌های اسلام جعلی و داعشی، ساخته استکبار برای مقابله با اسلام اصیل است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛محمدی پورامام‌جمعه اروندکنار گفت: خداوند سبحان ما را موعظه می‌کند که‌ ای مردم تقوا پیشه کنید، یعنی همه مردم از مومنان و غیر مومنان باید تقوا را رعایت کنند و مخاطب خداوند سبحان در تقوا کل بشریت است.

حجت‌الاسلام مهدی محمدی‌پور در خطبه‌های نماز جمعه امروز افزود: در دنیایی که انسان مسیرها و گفتارهای مختلفی می‌شنود فقط تقواست که انسان را از حیرت نجات می‌دهد، لذا تنها یک راه نجات دهنده وجود دارد و آن راه تقواست.

وی با بیان اینکه امروز مصادف با روز فرهنگ عمومی است، افزود: در حقیقت گشاینده همه مشکلات جامعه ما رعایت فرهنگ درست و معرفی شده از جانب اسلام است و اسلام برای تمام افراد و تمام سطوح، برنامه‌های صحیح معرفی کرده است.

امام جمعه اروندکنار با اشاره به اینکه برنامه‌های اسلام اصیل با فطرت انسان هماهنگ است، گفت: برنامه‌های اسلام جعلی و داعشی، توطئه و ساخته استکبار برای مقابله با اسلام اصیل است.

محمدی‌پور با اشاره به سالروز شهادت حضرت رقیه سلام‌الله علیها و تسلیت این روز اضافه کرد: در حقیقت دشمنان به اسم اسلام و در مقابله با اسلام اصیل و ناب محمدی آن فجایع را در مقابل دیدگان به بار آوردند و در نهایت موجب شهادت این طفل معصوم شدند.

وی با اشاره سالروز رحلت سلمان فارسی که به فرموده پیامبر هر ده درجه تقوا را کسب کرد، گفت: امام علی علیه‌السلام فرمودند بهشت بیشتر از خود سلمان مشتاق اوست.

محمدی‌پور در پایان از فرماندار آبادان در رابطه با برگزاری جلسه شورای اداری در اروندکنار و بررسی مشکلات بخش از نزدیک تشکر کرده و درخواست کرد این سنت حسنه ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.