گرگان؛

پایان رقابت های ژیمناستیک جوانان کشور در گرگان

رقابت های ژیمناستیک جوانان کشور با معرفی نفرات برتر در گرگان پایان یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ بعد از ظهر امروز این مسابقات با معرفی نفرات برتر در سالن امام خمینی (ره) گرگان به پایان رسید.

در این دوره از رقابت‌ها ۶۴ ورزشکار از ۱۸ استان حضور داشتند که در ۶ وسیله مردان با یکدیگر رقابت کردند.

در بخش حرکات زمینی، مهدی الفتی از گلستان با ۱۳.۴ امتیاز موفق به کسب مقام قهرمانی شد و سیدمحمد شفیعی از تهران و سامان صادقی از مازندران دوم و سوم شدند.

در خرک حلقه، رضا بهلول زاده از تهران با ۱۳.۷ امتیاز قهرمان و سیدمحمد شفیعی از تهران دوم و آرمین وطن خواه از گیلان، یاسین مهدی زاده از مازندران و امین غنی زاده و پویا عبداللهی از آذربایجان شرقی به طور مشترک سوم شدند.

در قسمت دار حلقه، محمدرضا خسرونژاد از تهران با ۱۳.۸ امتیاز عنوان قهرمانی را کسب کرد همچنین آرمین وطن خواه از گیلان دوم شد و پویا عبداللهی از آذربایجان شرقی در جایگاه سوم قرار گرفت.

در پرش خرک، پیام بخش از مرکزی با ۱۲.۷ امتیاز مقام قهرمانی را بدست آورد و شایان باجلان از قزوین و سیدرضا میرمحمدی از مازندران به طور مشترک بر سکوی دوم ایستادند.

در پارالل، محمدرضا خسرونژاد از تهران اول،رضا بهلول زاده از تهران دوم و شایان باجلان از قزوین در مکان سوم جای گرفت.

در بارفیکس هم یاسین مهدی زاده از مازندران با ۱۲.۲ امتیاز عنوان اول، پیام بخشی از مرکزی دوم و امیرعلی قهرمانی از اردبیل عنوان سوم را کسب کرد.

در مجموع ۶ وسیله هم ، محمدرضا خسرونژاد از تهران با ۷۷.۲۵ امتیاز عنوان قهرمان قهرمانان را به دست آورد، رضا بهلول زاده از تهران دوم شد و سیدمحمد شفیعی از تهران عنوان سوم را بدست آورد.

در مجموع امتیازات تیمی تهران با ۳۰۰.۰۵ امتیاز در جایگاه اول ایستاد ، مازندران با ۲۸۴.۳ امتیاز دوم و آذربایجان شرقی با ۲۷۲.۶۵ امتیاز عنوان‌ سوم را کسب کرد.

برترین‌های این رقابت‌ها به اردوی آمادگی تیم ملی ژیمناستیک جوانان ایران برای حضور در مسابقات آسیایی ۲۰۱۷ دعوت خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.