معاون اول رئیس جمهور گفت: باید قدرت اقتصادی ایران در بین رقبای منطقه‌ای خود در سطح بالاتری قرار گیرد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اسحاق جهانگیری صبح امروز در آئین افتتاحیه بزرگ‌ترین کارخانه تولید ریل خاورمیانه و ایستگاه ریخته‌گری شماره 5 ذوب‌آهن اصفهان اظهارکرد: این واحد مهم صنعتی و تولیدی کشور علی‌رغم مشکلات پیش رو امروز آغاز به کار کرد.
وی افزود: تولیدات شرکت سهامی ذوب‌آهن با به کارگیری تعداد قابل توجهی از متخصصان و مهندسان، نیاز 10‌ها و صدها بخش‌ صنعتی و ساختمانی را تأمین می‌کند.
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به سالروز 13 آبان گفت: امروز روز مهمی برای ملت ایران است چراکه 13 آبان یادآور اتفاقات تاریخی، مهم و سرنوشت‌سازی برای ملت ایران است که هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد.
وی با بیان اینکه رهنمودهای حضرت امام(ره) هموراه راهگشای ملت ایران بوده است، تشریح کرد: در آن دوران خفقان که کسی جرأت نمی‌کرد حرفی علیه نظام ستم‌شاهی بزند حضرت امام خمینی(ره) موضوع کاپیتولاسیون را مطرح کرد و توطئه دشمن در این زمینه را خنثی کرد.
جهانگیری ادامه داد: انقلاب با این حرف امام(ره) سرعت گرفت و بعد از آن شاهد تبعید امام(ره) بودیم، دشمنی آمریکا از این روز به بعد با ایران روز به روز افزایش یافته است.
وی با اشاره به فضای رکود اقتصادی کشور متذکر شد: متأسفانه با حجم انبوهی از جامعه بیکار در کشور روبه‌رو هستیم و این امر مستلزم توجه بیش از پیش به جامعه جوان کشور است.
معاون اول رئیس جمهور خاطرنشان کرد: ما در مقطع فعلی کشور نیازمند این هستیم که قدرت اقتصادی ایران در بین رقبای منطقه‌ای خود در سطح بالاتری قرار داشته باشد.
وی با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های داخلی در کشور عنوان داشت: جوانان ما ظرفیت‌های بسیار بالایی برای کشورمان هستند و باید مورد توجه ویژه قرار گیرند، البته گاهی اوقات در این زمینه کفران نعمت می‌کنیم و از ظرفیت‌های داخلی خود غفلت می‌کنیم.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار