فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل توسط دانش‌آموزان در روز 13 آبان نشان‌ دهنده زنده بودن و استمرار روحیه انقلابی در جامعه ایران است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به نقل از سایت اطلاع‌ رسانی تنویر، سردار سید هاشم غیاثی با بیان اینکه دانش ‌آموزان به عنوان نسل آینده ‌ساز کشور نقش مهمی در حفظ و پاسداشت ارزش ‌های انقلاب اسلامی بر عهده دارند، گفت: قشر نوجوان و جوان حضور پررنگی در مبارزات پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس داشتند و پس از دفاع مقدس نیز در تمام عرصه ‌های دفاع از انقلاب اسلامی نقش اساسی ایفا کردند.
وی هدف اصلی استکبار جهانی را تاثیرگذاری بر افکار جامعه از طریق راهبرد جنگ نرم فرهنگی و نفوذ دانست و افزود: کمرنگ کردن فرهنگ استکبارستیزی در جامعه ایران به ویژه در بین جوانان و نخبگان علمی و سیاسی یکی از موضوعاتی است که از سوی دشمنان انقلاب اسلامی همواره دنبال می‌شود.
غیاثی ادامه داد: استکبار ستیزی و حمایت از ملت ‌های مظلوم جهان یکی از مبانی اصلی انقلاب اسلامی ایران است و سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل توسط دانش‌آموزان در روز 13 آبان نشان ‌دهنده زنده بودن و استمرار روحیه انقلابی در جامعه ایران است.
وی با بیان اینکه پرورش و تقویت تروریست‌ها در منطقه یکی از برنامه ‌های استکبار جهانی برای ضربه زدن به جبهه مقاومت و انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: آمریکا به عنوان بزرگترین منکر عالم از بدو پیروزی انقلاب اسلامی همواره در حال توطئه بر علیه ملت ایران بوده و هیچ‌گ اه از این حجم دشمنی کاسته نشده است.
سردار غیاثی با اشاره به کارنامه درخشان شهدای دانش‌آموز و فرهنگی در دوران دفاع مقدس، گفت: بیش از سه هزار دانش ‌آموز فارس در راه دفاع از انقلاب اسلامی شهید شدند و امروز جوانان مومن این استان در سنگرهای علم، فرهنگ و به ویژه خط مقدم مقابله با تروریست‌ های تکفیری با هدف دفاع از ارزش ‌های انقلاب اسلامی نقش‌آفرینی کرده و پیشرو هستند.
وی با تاکید بر اینکه شهدای انقلاب اسلامی الگوهای برتر استکبارستیزی و ظلم ستیزی هستند، گفت: شهید حسین فهمیده بهترین الگو برای تربیت و پرورش نوجوانان و جوانان انقلابی است، معرفی این شهید به نسل‌های جدید وظیفه مهم مسئولان کشور است.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار