فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: طرح ‌های محرومیت زدایی بسیج سازندگی در فارس با جدیت تمام در حال انجام است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به نقل از روابط عمومی سپاه فجر فارس، سردار سیدهاشم غیاثی در دوره آموزشی مسئولان بسیج سازندگی جنوب کشور گفت: طرح محرومیت زدایی سپاه پاسداران در شش دهستان از شهرستان‌ های کازرون، اقلید، جهرم، خرمبید، نورآباد و استهبان که دارای روستا های محروم هستند اجرا می شود.

غیاثی با بیان اینکه فلسفه تشکیل بسیج سازندگی مطالبۀ مقام معظم رهبری  بوده است، ادامه داد: بسیج عرصه جهاد است اما مدیریت جهادی فقط در جنگ معنا پیدا نمی‌کند ما می گوییم مرد جنگیم و این ادعا باید در عرصه ‌ای اقتصاد و فرهنگ هم تجلی پیدا کند.

وی با تاکید بر اینکه باید متناسب با شرایط هر استان طرح ‌های سازندگی را بومی سازی کنیم، بیان کرد: میزان سرمایه‌گذاری در حوزه‌ های صنعت و کشاورزی بسیار کم بوده است، توجه به توسعه روست اها باید محور فعالیت‌ های بسیج سازندگی  قرار گیرد.

وی افزود: بخش زیادی از توفیقات کشورهای پیشرفته بخاطر توجه به منابع داخلی و توسعه روستاها بوده است، صنعتی شدن بدون محوریت روستاها امکان ندارد، محصولات استراتژیک روستاها باید در سطح ملی توزیع شوند.

فرمانده سپاه فجر خطاب به مسئولان سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: تشکیل و توجه ویژه به ستاد عالی اقتصاد مقاومتی در استان‌ها و تبیین جایگاه حقوقی بسیج در این ستاد به عنوان عضو اصلی، تبیین دقیق نقش سپاه پاسداران و بسیج در عرصه محرومیت ‌زدایی در استان‌ ها و سیاست‌ گذاری متناسب با شرایط استان‌ ها موضوعات مهمی هستند که همواره باید مورد توجه قرار گیرند.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار