شعار های استکبارستیزانه ملت ایران نظیر مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در این روز فراموش‌ نشدنی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سپاه فجر استان فارس به ‌مناسبت 13 آبان با صدور بیانیه‌ ای اعلام کرد: شعار های استکبارستیزانه ملت ایران نظیر مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در 13 آبان‌ ماه فراموش ‌نشدنی، باصلابت ‌تر و زنده ‌تر از همیشه در فضای میهن اسلامی طنین ‌انداز می ‌شود.
در این بیانیه آمده است: سیزدهم آبان ‌ماه سرفصل دیگری از تاریخ مبارزه و رویارویی ملت ایران برابر استکبار جهانی به سرکردگی آمریکایی جنایتکار است، که در حافظه تاریخی ملت بزرگ و شجاع ایران اسلامی نقطه عطفی برای سرعت بخشیدن به روند شکل‌گیری و بالندگی انقلاب اسلامی است.
در این بیانیه خاطرنشان شده است: سیزدهم آبان سالروز  تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه در سال 1343، کشتار وحشیانه دانش‌ آموزان انقلابی در سال 1357 به دست دژخیمان پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی امریکا توسط دانشجویان مسلمان پیرو خط امام (ره) در سال 1358 و برجسته‌ ترین ویژگی آن در مبارزه مستمر ملت ایران در ادوار مختلف تاریخی با استبداد و استعمار داخلی استکبار و استثمار خارجی نهفته است.
این بیانیه می‌افزاید: شکست‌ های مستمر استکبار جهانی به‌ ویژه آمریکا به‌عنوان شیطان بزرگ و ام‌الفساد قرن، در مواجهه با انقلاب اسلامی نشان از اقتدار ایران اسلامی در سایه تدابیر هوشمندانه ولایت‌ فقیه و رهبری انقلاب اسلامی و بصیرت مردم انقلابی دارد که ناشی از سلاح ایمان و توکل و ایستادگی و مقاومت اسلامی و جهاد در راه خداست.
در بیانیه سپاه فجر فارس تصریح شده است: تأمل در وضعیت منطقه به‌ ویژه در ایجاد داعش و گروه‌های تروریستی تکفیری‌ بیش از هر زمان دیگری نشان می‌دهد آمریکا بر اساس خوی استکباری و سلطه‌ طلبی ذاتی خود مرکز اصلی فتنه و فساد عالم بوده و هرگز با نظام مردمی و مستقل مانند جمهوری اسلامی ایران سر آشتی و دوستی واقعی ندارد.
در ادامه این بیانیه اضافه شده است: آمریکا پس از برجام و توافق هسته‌ ای به دنبال تحقق اهداف شیطانی و ضد ایرانی خود با پوشش‌ های فریبنده و در دستور کار قرار دادن پروژه نفوذ برای استحاله و فروپاشی انقلاب و نظام اسلامی است.
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: سیزدهم آبان‌ ماه به‌ عنوان نماد استکبارستیزی ملت ایران ثبت‌شده و امروز انقلاب اسلامی به الگوی بی‌ بدیل و جامعی برای شکل‌گیری نهضت بیداری اسلامی و فراگیر شدن امواج ظلم‌ستیزی و عدالت‌ خواهی در جای‌جای جهان و در میان ملت‌ های تحت سلطه و ستم بدل شده است.
در این بیانیه بیان شده است: بدون تردید حضور پرشور و گسترده آحاد ملت انقلابی ایران در مراسم یوم‌ الله 13 آبان نشان‌دهندۀ عزم و اراده آنان در تداوم مبارزه و مقاومت و پیگیری دکترین استکبارستیزی است و شعار های استکبارستیزانه ملت ایران نظیر مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در این روز فراموش‌ نشدنی باصلابت‌ تر و زنده‌تر از همیشه در فضای میهن اسلامی طنین‌ انداز می شود.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.