امام جمعه آبدانان گفت: موکب خدمات رسانی و پذیرایی مردم شهرستان آبدانان به زائران اربعین حسینی ، در شهر مهران برپا می شود.


به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ حجت الاسلام حسین حاجیلری در جلسه ستاد مردمی اربعین این شهرستان اعلام کرد: این موکب و ایستگاه صلواتی ارائه خدمت به زائران مرقد منور سرور و سالار شهیدان از روز پنجشنبه هفته جاری به مدت 15 روز بر پا می شود.

وی از اربعین بعنوان بزرگترین کنگره جهان اسلام یاد کرد و افزود: 130 نفر از نیروهای مردمی شهرستان آبدانان در این موکب مستقر و بطور شبانه روزی به زائران کربلای معلی خدمات رسانی می کنند.

امام جمعه آبدانان ضمن تشکر از استقبال مردم در خدمت به زائران کربلای معلی اضافه کرد: جمع آوری نذورات نقدی و غیر نقدی مردم شهر و روستاهای این شهرستان توسط گروه هایی انجام می شود.

حجت الاسلام حاجیلری اظهار کرد: برگزاری حماسه بزرگ اربعین حسینی باعث عزت و سر بلندی اسلام، اقتدار و ثبات جوامع اسلامی و مسلمانان می شود.

وی یادآور شد: سال گذشته 400 میلیون ریال کمک های نقدی و مواد غذایی مردم شهرستان آبدانان جمع آوری و بمدت 2 هفته در موکب پذیرایی در اختیار مسافران و زائران مرقد نورانی
 ابا عبدالله الحسین(ع) در شهر مرزی مهران قرار گرفت.





انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.