علی نوروزیان با حفظ سمت در کمیته تریال رئیس هیات دوچرخه سواری پاکدشت شد.


به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به پیشنهاد هیات دوچرخه سواری تهران و اداره ورزش و جوانان پاکدشت علی نوروزیان ،رئیس هیات دوچرخه سواری پاکدشت شد.

وی با حفظ سمت مسئولیت کمیته تریال دوچرخه سواری را هم در فدراسیون دوچرخه سواری بر عهده دارد.

در این خصوص صحبتی با علی نوروزیان رئیس هیات دوچرخه سواری پاکدشت انجام دادیم که  وی اظهار کرد: حوزه دوچرخه سواری یکی از بهترین ورزش ها است که متاسفانه این روزها در کشور ما کمتر مورد توجه قرار می گیرد این ورزش به غیر از تاثیرات مستقیم برروی سلامتی انسان فواید زیست محیطی را همراه دارد که موجب سلامتی بیشتر جامعه در دراز مدت می شود.

وی افزود: دوچرخه سواری یک وسیله نقلیه کلاسیک در کشورهای پیشرفته و مدرن است که در اکثر کشورهای اروپایی دارای ارزشی مثل یک ماشین سواری و حتی بیشتر است در این کشورها برخی از دوچرخه ها نسبت به مدل و کارایی از خودروهای مدل بالا نیز گران ترهستند و این ارزش به دلیل قابلیت هایی نظیر حمل و نقل آسان، ورزش آسان و بی ضرر بودن برای محیط زیست است.

نوروزیان در خصوص اهدافی که دنبال می کند بیان کرد:در این رشته نگاه ویژه ای به دانش آموزان و استعداد یابی خواهیم داشت وبرای خانواده ها برای آشنایی با این رشته همایش دوچرخه سواری تدارک خواهیم دید تا شهروندان منطقه را با دوچرخه سواری آشنا کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار