روسای هیات ها به خاطر حضور در مراسم جایزه بزرگ دوچرخه سواری توسط رئیس هیات مازندران دعوت شده اند و ربطی با انتخابات ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛رئیس هیات دوچرخه سواری استان مازندران به منظور برگزاری همایش جایزه بزرگ دوچرخه سواری از روسای هیات های تمام استان ها دعوت کرده است تا به این شهر سفر کنند اما باتوجه به اینکه وی یکی از کاندیداهای فدراسیون دوچرخه سواری برای ریاست جدید محسوب می شود این مسئله در نظر برخی ها نشانه دیگری داشت.

همچنین در این همایش بزرگ دوچرخه سواری از سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری و برخی مسئولان دعوت شده است که در این رقابت حضور داشته باشند و علاوه بر آن برخی از اختلافات برطرف شود. 

در این خصوص سرپرست دبیر فدراسیون دوچرخه سواری محمد رضا کاشانی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: دعوت از روسای هیات ها، توسط یک هیات، پیش از این هم بوده است و رئیس هیات ها برخی اختیارات را دارند که می توان گفت این هم جز آنها محسوب می شود و مسئله دیگری که توسط برخی رسانه ها مطرح شده، این است که محمد عبداللهی یکی از ثبت نام کننده ها در کاندیداها است اما هنوز مراحل کاندیدا شدن قطعی طی نشده است و این دعوت از روسای هیات ها در شمال کشور به مدت دو روز به خاطر برگزاری مسابقات جایزه بزرگ بوده است.

وی در خصوص اینکه یکی از دعوت شدگان است و در این مسابقات حضور خواهد داشت یا نه افزود: بنده هم جزو دعوت شدگان هستم اما اگر سرپرست فدراسیون جایز بدانند و برای اهدا جوایز مسابقات احتیاج باشد می روم.

کاشانی در ادامه تصریح کرد:از طرفی روسای هیات ها به همه امور آشنا هستند بنابر این کاری را که انجام می دهند اگر جزو مقوله کاری آنها محسوب نشود، پای خود را بیشتر از حد نمی گذارند.

وی در خصوص برگزاری مسابقه جایزه بزرگ بیان کرد: مسابقه جایزه بزرگ به مسافت 140 کیلومتر در مسیر ساری تا رامسر از 14 آبان ماه جمعه به مدت دو روز و به مناسبت سالروز شهید فهمیده برگزار می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار