رئیس هیات دوچرخه سواری استان مازندران گفت: هزینه برگزاری مسابقات بر عهده خودم است و این کار را برای ورزشکارانی انجام دادم که به کمک نیاز داشتند.

عبدالهی:قصد تبلیغات ندارم/از جیب خودم برای مسابقات هزینه کردمعبدالهی رئیس هیات دو چرخه سواری استان مازندران در خصوص مسابقات دوچرخه سواری این استان به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: پس از آنکه به خاطر مشکلات مالی نتوانستیم برنامه‌ تورهای خودمان را به صورت منظم و درست برگزار کنیم تدبیری اندیشیدیم تا اکثر ورزشکاران داخلی را در چهارمین مرحله مسابقات دوچرخه سواری که میان دو شهر نور و رامسر برگزار می‌شود را دعوت کنیم.

این مسابقات نیز مانند سه دوره گذشته دارای جوایز نقدی بود و همزمان با روز دانش آموز 13 آبان برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: در دوره‌های گذشته حدود 160 ورزشکار داشتیم و این بار پیش‌بینی می‌شود که تعداد بیشتری در مرحله چهارم حاضر شوند.

رئیس هیات دوچرخه سواری استان مازندران در خصوص هزینه برگزاری این مسابقه عنوان کرد: تمام هزینه‌ها بر عهده خودم می‌باشد و هیچ بودجه‌ای را از کسی دریافت نمی‌کنم و در آینده هم به دنبال بازگرداندن این پول نخواهم بود.

عبدالهی در ادامه و در خصوص انتقادهای موجود در مورد خودش عنوان کرد: صحبتی است که مدتی در مورد من مطرح می‌شود. برخی می‌گویند هدف از برگزاری این مسابقات تبلیغات برای انتخاب شدن در فدراسیون است، اما صراحتا اعلام می‌کنم که این چنین نیست. من کاندیدای انتخابات فدراسیون شده‌ام اما تایید یا رد صلاحیت صورت نگرفته و ممکن است رد صلاحیت شوم.

وی افزود: پس از آنکه ریاست دوره 4 ساله فدراسیون به پایان رسید حکم سرپرستی پریچهره اعلام شد اما هنوز زمان انتخابات مشخص نشده است. متاسفانه برخی به دنبال ضربه زدن هستند این در حالی است که هزینه اسکان تمام ورزشکاران در شهرستان نور که شامل غذا و اسکان ورزشکاران می‌شود به عهده من است. ما برای این مسابقات از روسای هیا‌ت های دیگر استانها هم دعوت انجام داده‌ایم تا پس از مدتها همه به دور یکدیگر جمع شوند و به گپ و گفتگو بپردازند. در این میان برخی این کار ما را مصداق تبلیغات دانستند اما بهتر است به جای آنکه همه چیز را سیاه و سفید ببینیم کمی هم خاکستری نگاه کنیم.

عبدالهی ادامه داد: من در گذشته هم در مورد این مسئله مصاحبه‌ای انجام داده‌ام و باز هم صراحتا اعلام می‌کنم اگر قصد من تبلیغات باشد از جایی پول برنداشتم و از جیب خودم هزینه کرده‌ام. برخی منتقدان گفتند که چرا مهمان‌ها را با خانواده از طریق فدراسیون دعوت کردید ، من به همین دلیل شخصا از آنها دعوت کردم و باز هم می‌گویم که من به منظور خاصی از خانواده ها دعوت نکردم و هدف هم تبلیغات نیست چون اگر قصد من تبلیغات باشد از ورزشکاران رای می‌خواهم نه از خانواده‌هایشان و هزینه‌های همه بر عهده خودم است.
حقیقت آن است که برخی از ورزشکاران بضاعت مالی برای حضور در مسابقات را ندارند و من نیز به دنبال هموار کردن راه آنها برای حضور در مسابقات هستم، خودم را موظف میدانم و از خودم برای ورزشکاران مایه می‌گذارم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار