رویای تاشدن اسمارت فون های اپل پله پله به مرحله عملی شدن نزدیک می شود.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مدت هاست که سامسونگ ایده های زیادی را در مورد تاشو کردن صفحه نمایش خود در سر می پروراند. ایده ای که منجر به ثبت آرشیو عظیمی از  پتنت های این کمپانی شد، اما به تازگی کمپانی اپل نیز به فکر رقابت با این رقیب دیرینه خود افتاده و در اقدامی جدید دست به ایده پردازی در مورد گوشی های تاشوی خود زده است. 

وب سایت Patently Apple به تازگی پتنت جدیدی از اپل را نشان داده که در آن ایده جدید آیفون تاشو را مورد نقد و ارزیابی قرار داده است. کمپانی اپل از سال 201 طرح موبایل تاشو را در دستور کار خود قرار داد و چند ماه پیش آن را رونمایی کرد. البته پیشتر نام کلی دیوایس الکترونیکی بر روی این ایده قرار داده شده بود و حال آنکه اینک نام عبارت آیفون بطور واضح روی آن قرار داده شد.

این پتنت همانند گذشته از موادی مانند شیشه، سرامیک، فیببر، آلومینیوم و یا پلاستیک در ساخت بدنه بهره خواهد برد، اما اینک نانو لوله های کربنی هم به مواد گذشته اضافه خواهد شد تا امکان تاشدن اسمارت فون براحتی فراهم شود. همچنین لولا یا مفاصل تاشو روی بدنه قرار داده خواهد شد تا کار براحتی پیش رود.

سرانجام آیفون هم تا می شود/خواهد شد

سرانجام آیفون هم تا می شود/خواهد شد



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار